• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 9:23
  • کد خبر : 2557
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای شهرستان سردشت مصوب شد

جلسه کمیته توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان با ریاست فرماندار سردشت و با حضور اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت در این جلسه ضمن تقدیر از عنایت مقام عالی استان به شهرستان، گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان از محل ردیف‌های بودجه‌ای برای امسال ۱۱۷ میلیارد تومان در

جلسه کمیته توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان با ریاست فرماندار سردشت و با حضور اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سردشت پرس, فرماندار سردشت در این جلسه ضمن تقدیر از عنایت مقام عالی استان به شهرستان، گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان از محل ردیف‌های بودجه‌ای برای امسال ۱۱۷ میلیارد تومان در قالب ۹۱ طرح است که نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

لقمان خسروپور افزود: این سهم از اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز ، ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: اعتبارات با محوریت تکمیل طرح‌های نیمه تمام و در دست احداث و با اولویت نیاز شهرستان، بیشترین سهم بودجه به ترتیب در بخش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آب و فاضلاب، گازرسانی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، روستایی و عشایری، فرهنگ و هنر و کشاورزی توزیع و مصوب شده است.

فرماندار سردشت تاکید کرد: تمامی مدیران باید عزم‌شان را جزم کنند تا در دولت سیزدهم با جذب اعتبارات طرح‌ها به اتمام برسد و به هدف نهایی یعنی همان رضایت مردم دست یافت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی