• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 23:46
  • کد خبر : 2575
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

درخشش هنرمندان سردشت در جشنواره تئاتر منطقه ای ئافرت (زن)

هنرمندان گروه تئاتر بوطیقای سردشت در جشنواره تئاتر منطقه ای ئافرت (زن) خوش درخشیدند به گزارش سردشت پرس , تئاتر “وست” کاری از گروه تئاتر یه‌کین بانه و بوطیقای سردشت به نویسندگی و کارگردانی آقای سوران احمدی در جشنواره منطقه ای تئاتر ئافرت که با حضور استانهای کردستان، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه برگزار گردید، حضوری موفق داشت.

هنرمندان گروه تئاتر بوطیقای سردشت در جشنواره تئاتر منطقه ای ئافرت (زن) خوش درخشیدند

به گزارش سردشت پرس , تئاتر “وست” کاری از گروه تئاتر یه‌کین بانه و بوطیقای سردشت به نویسندگی و کارگردانی آقای سوران احمدی در جشنواره منطقه ای تئاتر ئافرت که با حضور استانهای کردستان، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه برگزار گردید، حضوری موفق داشت.

جشنواره تئاتر ئافره ت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور فعال زنان در عرصه‌های مختلف بویژه هنر نمایش روزهای دوم تا چهارم مردادماه سال جاری در شهرستان‌های سنندج و قروه برگزار شد.

در بخش نمایشنامه نویسی از نویسندگان نمایش “‘گولوه نی” از کرمانشاه و در بخش کارگردانی نیز از سوران احمدی کارگردان نمایش “وس” کار مشترک سردشت و بانه و پیام علوی کارگردان نمایش هه‌ناره از سنندج تقدیر شد.

در بخش بازیگری با نگاه ویژه و حمایتی از زنان و بدون اولویت از عاطفه بهمنی برای بازی در نمایش عروسک های گمشده، سارینا تورانی برای بازی در نمایش اپیلاسیون، نگین عزتی برای بازی در نمایش ژن ژاکاو (زن پژمرده)، هانا مرادی برای بازی در نمایش هه ناره، فرانک وکیلی فر برای نمایش گولوه‌نی (روسری سنتی کرمانشاه)، سحر فاتحی برای نمایش اپیلاسیون و شوگار خضری از سردشت برای نمایش”وس” تقدیر شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی