• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 9:16
  • کد خبر : 2539
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کارگاه صنایع تبدیلی انگور سیاه در بخش ربط راه اندازی میشود

کارگاه صنایع تبدیلی انگور سیاه با همت بخشی خصوصی در بخش ربط شهرستان سردشت راه اندازی میشود به گزارش سردشتـپرس, فرماندار سردشت به همراه معاون فرماندار، بخشدار ربط و بخشدار مرکزی و رییس اداره گاز از روند احداث کارگاه صنایع تبدیلی کشاورزی در بخش ربط بازدید به عمل آورد. لقمان خسروپور فرماندار سردشت از نزدیک

کارگاه صنایع تبدیلی انگور سیاه با همت بخشی خصوصی در بخش ربط شهرستان سردشت راه اندازی میشود

به گزارش سردشتـپرس, فرماندار سردشت به همراه معاون فرماندار، بخشدار ربط و بخشدار مرکزی و رییس اداره گاز از روند احداث کارگاه صنایع تبدیلی کشاورزی در بخش ربط بازدید به عمل آورد.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت از نزدیک ضمن اینکه در جریان روند کار و تاسیس کارگاه صنایع تبدیلی کشاورزی قرار گرفت آن را اقدامی بسیار ارزشمند در راستای اشتغالزایی و کمک به اقتصاد منطقه خواند و جهت حمایت از تولید این کارگاه قول مساعد داد.

مدیر کارگاه صنایع تبدیلی کشاورزی نیز ضمن بیان مشکلات جهت تکمیل شبکه برق اختصاصی و راه‌اندازی کارگاه خواستار تسهیلات و حمایت مسوولان شد.

این کارگاه به همت دو برادر کارآفرین ( دکتر آکو حسن زاده و آسو حسن زاده ) در مساحتی به متراژ هزار و ۸۰۰ متر مربع و خرید ۳۶ دستگاه با ظرفیت سالانه ۵۰۰ تن و اشتغالزایی ۱۰ نفر با آورده شخصی ۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

این کارگاه به منظور ایجاد ارزش افزوده از محصول انگور و ایجاد اشتغال و مباهات به محصولات بومی منطقه تاسیس و تا یک ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی