• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 9:24
  • کد خبر : 2554
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر : مگر چقدر سفره مردم تحمل افزایش قیمت‌ها را دارد؟

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که سازمان غذا و دارو عملکرد مطلوبی درباره توزیع دارو در کشور نداشته است، حالا می‌خواهد طرح دارویار را اجرا کرده و قیمت دارو را افزایش دهد. مگر چقدر سفره مردم تاب و تحمل افزایش قیمت‌ها را دارد؟ به گزارش سردشت پرس, کمال

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که سازمان غذا و دارو عملکرد مطلوبی درباره توزیع دارو در کشور نداشته است، حالا می‌خواهد طرح دارویار را اجرا کرده و قیمت دارو را افزایش دهد. مگر چقدر سفره مردم تاب و تحمل افزایش قیمت‌ها را دارد؟

به گزارش سردشت پرس, کمال حسین‌پور در گفتگو با مهر، با انتقاد از عملکرد سازمان غذا و دارو، گفت: عملکرد سازمان غذا و دارو در توزیع دارو در استان‌های مختلف کشور و حمایت از شرکت‌های تولید کننده واکسن داخلی کرونا خوب نبوده است.

وی با اشاره به طرح دارویار، گفت: در شرایطی که سازمان غذا و دارو عملکرد مطلوبی درباره توزیع دارو در کشور نداشته است، حالا می‌خواهد طرح دارویار را اجرا کرده و قیمت دارو را افزایش دهد. مگر چقدر سفره مردم تاب و تحمل افزایش قیمت‌ها را دارد؟

این نماینده مجلس با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور مبنی بر اینکه نباید دارو، بنزین و نان گران شود، افزود: چرا برخلاف حرف رئیس جمهور قیمت دارو را افزایش داده‌اند؟ مردم تاب و تحمل افزایش قیمت دارو را ندارند. سازمان غذا و دارو بسیار بد عمل کرده و اصلاً عملکرد خوبی نداشته است.

حسین‌پور با بیان اینکه عملکرد سازمان غذا و دارو در حمایت از تولیدکنندگان واکسن داخلی کرونا با انتقادات بسیاری مواجه است، گفت: اصلاً سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان واکسن داخلی کرونا حمایت نکرد و حتی چوب لای چرخ آن‌ها می‌گذاشت و بیشتر تمرکزش را روی واردات واکسن گذاشته بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی