• تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 9:21
  • کد خبر : 2551
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

اختصاص ۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر مسکن مهر «کوسار»

فرماندار سردشت گفت: عملیات اجرایی آسفالت معابر مسکن مهر «کوسار» این شهرستان پس از چند سال توقف، با اختصاص ۶۲ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است. به گزارش سردشت پرس , لقمان خسروپو با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، شهرداری، راه و شهرسازی و پیمانکار و ناظرین

فرماندار سردشت گفت: عملیات اجرایی آسفالت معابر مسکن مهر «کوسار» این شهرستان پس از چند سال توقف، با اختصاص ۶۲ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

به گزارش سردشت پرس , لقمان خسروپو با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، شهرداری، راه و شهرسازی و پیمانکار و ناظرین طرح افزود: طبق تفاهم نامه‌ای که فی مابین شهرداری و راه و شهرسازی منعقد شده است، مقرر شد شهرداری زیرسازی معابر را اجرا و سپس توسط پیمانکار آسفالت شود.

وی اظهار کرد: این طرح به متراژ ۲۰ هزار مترمربع با بهره‌مندی ۵۷۰ خانوار و با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن اجرا خواهد شد.

فرماندار سردشت گفت: در حال حاضر یک کوچه آسفالت شده که بعد از آزمایشات فنی آن و تکمیل زیرسازی قسمتی از معابر توسط شهرداری آسفالت و بقیه معابر نیز تا چند هفته آتی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی