• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 مرداد 1401 - 22:15
  • کد خبر : 2531
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

راه اندازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان در سطح شهرستان سردشت بررسی شد

در دیدار فرماندار سردشت با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی راه اندازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان در سطح شهرستان سردشت بررسی شد به گزارش سردشت پرس , ” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت با ” زهرا آبسوران ” ‌مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو

در دیدار فرماندار سردشت با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی راه اندازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان در سطح شهرستان سردشت بررسی شد

به گزارش سردشت پرس , ” لقمان خسروپور ” فرماندار سردشت با ” زهرا آبسوران ” ‌مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار سردشت در این دیدار فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: این کانون با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان ایجاد می‌کند ضمن اینکه مورد اعتماد خانواده‌ها است دارای ظرفیت‌های مناسبی می‌باشد.

خسروپور جهت هرگونه کمک توسعه ای و تجهیز کانون اعلام آمادگی کرد و افزود: امیدوارم که با معرفی بیشتر کانون در شهرستان، کودکان و نوجوانان از ظرفیت‌ آن به خوبی بهره مند شوند.

” زهرا آبسوران ” ‌مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن معرفی و تشریح فعالیت‌های کانون از فرماندار شهرستان بواسطه مساعدت‌های مادی و معنوی، جهت پیشبرد اهداف کانون تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در زمان شیوع کرونا فعالیت کانون تعطیل نشد و در بستر فضای مجازی دنبال می‌شد و از زمسنان ۱۴۰۰ کارگاه‌های عمومی و تخصصی کانون به صورت حضوری برگزار می شد.

ایجاد و راه اندازی مرکزهای دیگر کانون در شهرستان ، توسعه و تجهیز کانون و تثبیت مالکیت ساختمان کانون از مباحث دیگر این دیدار بود که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی