• تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 9:58
  • کد خبر : 2522
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سرپرست مدیریت آموزش وپرورش سردشت معرفی شد

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان، «رزگار ابوبکرزاده» به عنوان سرپرست مدیریت آموزش وپرورش سردشت منصوب و معرفی شد. به گزارش سردشت پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، آیین تودیع ومعارفه سرپرست آموزش وپرورش شهرستان سردشت با حضور معاون سواد آموزی استان، و سایر مسئولین شهرستان در محل مجتمع

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان، «رزگار ابوبکرزاده» به عنوان سرپرست مدیریت آموزش وپرورش سردشت منصوب و معرفی شد.

به گزارش سردشت پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، آیین تودیع ومعارفه سرپرست آموزش وپرورش شهرستان سردشت با حضور معاون سواد آموزی استان، و سایر مسئولین شهرستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات «نجم الدین سمیعی » مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش شهرستان سردشت تقدیر و «رزگار ابوبکرزاده» به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

حسین حسن خانی، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اوج لذت و ماندگاری در اوج رفتن است؛ اظهار داشت: برای پیشرفت کشور باید بدانیم که پایه گذار تمام پیشرفت ها آموزش و پرورش است و از کلاس های درس آغاز می شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان گفت: معلمی شغل انبیاست ، جایگاه معلم قابل احترام و تقدیر است.

وی افزود: تمام افراد موفق یک روز پشت میزهای کلاس درس بوده اند. دانش آموزان امروز به عنوان آینده سازان مملکت پیرو همین بزرگان هستند.

حسن خانی بیان کرد: باید کنار هم باشیم برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و نگذاریم که دشمن شاد شویم .

این مقام مسئول ادامه داد: فقدان دانش و مهارت های تحصیلی شهروندان جامعه را به سمت آسیب پذیری سوق میدهد که اثرات آن در کل چرخه زندگی فردی و اجتماعی بروز می یابد.

وی با بیان اینکه بین بی سوادی و مسائل اجتماعی و اقتصادی ارتباط دو سویه وجود دارد؛ بیان کرد: هیچ تحولی در هیچ یک از جوامع رخ نمی‌دهد مگر با توسل به علم و دانش و تمام ضلالت ها و عقب ماندگی کشورها مربوط به بی سوادی، جهل و عدم دانایی آن جامعه است.

رزگار ابوبکر زاده، سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سردشت نیز اظهار داشت: ذات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره به دگرگونی و تحول دارد؛ این سند بدنبال نهادینه سازی تقوا و خویشتن داری در بین دانش آموزان است.

وی خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سندبالادستی و چراغ راه آموزش و پرورش میدانیم.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی