• تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 19:14
  • کد خبر : 2489
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : جایگاه شوراهای شهرستان مغفول مانده است

فرماندار سردشت گفت : شورای شهرستان باید جایگاه خود را بشناسد و احیا کند به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور فرماندار سردشت در دیدار با اعضای شورای شهرستان گفت: جایگاه شوراهای شهرستان برای احقاق حقوق مغفول مانده باید با برنامه‌ریزی اصولی و ارایه راهکارهای لازم، احیا و شناخته شود. وی بابیان اینکه شوراهای اسلامی نقشی

فرماندار سردشت گفت : شورای شهرستان باید جایگاه خود را بشناسد و احیا کند

به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور فرماندار سردشت در دیدار با اعضای شورای شهرستان گفت: جایگاه شوراهای شهرستان برای احقاق حقوق مغفول مانده باید با برنامه‌ریزی اصولی و ارایه راهکارهای لازم، احیا و شناخته شود.

وی بابیان اینکه شوراهای اسلامی نقشی بسیار مهم و والا دارد و باید بیش از پیش به این نهاد مردمی اهمیت ویژه‌ای داده شود، افزود: اعضای شورا باید جایگاه‌های خود را بشناسند و ایجاد کنند و خود در همه کارها پیش قدم و گام بردارند.

خسروپور با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهرستان را حمایت می‌کنیم، اظهارکرد: نقش شورا در بیان مشکلات مردم و انتقال آنها به دستگاه‌ها و مقام‌های استانی و شهرستانی بسیار مهم و اثرگذار است که باید در دستور کار شورای اسلامی شهرستان قرار بگیرد.

فرماندار سردشت گفت: برگزاری تشکیل جلسه‌های دوره‌ای و منظم با دعوت از مسئولان شهرستان با هدف حل مسایل و مشکلات منطقه باید در اولویت برنامه‌ شوراها باشد.

روسای شوراهای بخش این شهرستان در این جلسه پیشنهاد دادند که ضمن حمایت، از آنها در جلسه و بازدیدها برای بیان مسایل و مشکلات حوزه‌های خود دعوت شوند

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی