• تاریخ انتشار : جمعه 31 تیر 1401 - 1:25
  • کد خبر : 2448
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت بر استقرار تیم سلامت بهداشت در بازارچه مرزی کیله تاکید کرد

فرماندار سردشت گفت : سلامت مردم قابل چشم پوشی و اغماض نیست به گزارش سردشت پرس , طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور سرپرست معاونت امور بهداشتی، معاون فنی و مدیر گروه سلامت محیط کار معاونت امور بهداشتی و جمعی دیگر از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی وضعیت بهداشت و سلامت مرز کیله

فرماندار سردشت گفت : سلامت مردم قابل چشم پوشی و اغماض نیست

به گزارش سردشت پرس , طی نشستی با ریاست فرماندار سردشت و با حضور سرپرست معاونت امور بهداشتی، معاون فنی و مدیر گروه سلامت محیط کار معاونت امور بهداشتی و جمعی دیگر از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی وضعیت بهداشت و سلامت مرز کیله این شهرستان بررسی شد.

فرماندار شهرستان سردشت در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت گفت: سلامت مردم قابل چشم پوشی و اغماض نیست و خط قرمز به شمار می‌آید ، با تعامل و همکاری‌ دستگاه‌های اجرایی در امر سلامت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

لقمان خسروپور تامین آب شرب سالم و تنش آبی روستایی را از آسیب های جدی در حوزه سلامت شهرستان برشمرد و گفت: با رایزنی ها و اقدامات صورت گرفته شده درصدد آن هستیم مشکلات حوزه سلامت شهرستان را به حداقل برسانیم .

وی با اشاره به فعالیت بازارچه مرزی کیله و تردد رانندگان اقلیم کردستان و فعالان اقتصادی در این مرز بر استقرار تیم سلامت بهداشت جهت غربالگری و کنترل این بازارچه مرزی در راستای حفظ سلامت شهروندان تاکید کرد.

فرماندار سردشت در پایان در راستای توسعه سلامت شهرستان و ارتقای شاخص های بهداشتی ، اعلام آمادگی کرد تا امکانات، تجهیزات و ظرفیت شهرستان را در امر تامین سلامت شهروندان بسیج خواهد کرد.

دکتر ریخته‌گر سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به شیوع نگران کننده بیماری وبا و کرونا در کشور عراق و اقلیم کردستان و به دلیل تردد رانندگان کامیون اقلیم کردستان به مرز کیله سردشت و در جهت پیشگیری و کنترل بیماری‌ها تاکید کرد: نیازمند تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی با متولیان سلامت شهرستان و با مدیریت شخص فرماندار شهرستان به عنوان مقام عالی در ساماندهی و کنترل مبادی ورودی این مرز در حوزه سلامت با تامین زیر ساخت ها هستیم

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی