• تاریخ انتشار : جمعه 31 تیر 1401 - 1:17
  • کد خبر : 2436
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

افتتاح مسکن ایتام به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در سردشت

یک واحد مسکن ایتام به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در سردشت افتتاح شد به گزارش سردشت پرس, با حضور ” ناصر یوسفی ” بخشدار بخش مرکزی و رییس اداره بهزیستی مسکن مددجویی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاح شد. مسکن ایتام امداد بگیر برای دو نفر از فرزندان بی سرپرست در مساحت ۱۳۵ مترمربعی با

یک واحد مسکن ایتام به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در سردشت افتتاح شد

به گزارش سردشت پرس, با حضور ” ناصر یوسفی ” بخشدار بخش مرکزی و رییس اداره بهزیستی مسکن مددجویی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاح شد.

مسکن ایتام امداد بگیر برای دو نفر از فرزندان بی سرپرست در مساحت ۱۳۵ مترمربعی با زیربنای ۱۲۲ مترمربع به صورت مشارکتی خریداری شده است.

برای خرید این مسکن ۲۵۰ میلیون ریال از محل بنیاد مسکن شهرستان، یک میلیارد ریال کمک بلاعوض بهزیستی و ۷۰۰ میلیون ریال آورده شخصی و یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال توسط خیرین در مجموع ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برای 36 نفر از مددجویان ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ، برای هر نفر ۲۰ج میلیون ریال ودیعه مسکن پرداخت شده و برای دو معلول روستایی نیز یک میلیارد و ۵۰۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض شده است.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری دارای ۵ هزار و ۹۰۰ نفر با انواع معلولیت با پرونده حوزه توانبخشی و یک هزار و ۲۶۶ نفر نیزبا پرونده حوزه امور اجتماعی تحت پوشش بهزیستی هستند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی