• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 تیر 1401 - 17:24
  • کد خبر : 2409
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : حمایت ویژه ای از تیم منتخب شهرستان در لیگ برتر می شود

فرماندار سردشت از آخرین تمرینات تیم فوتبال منتخب شهرستان حاضر در لیگ برتر استان بازدید کرد به گزارش سردشت پرس , فرماندار سردشت به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور در میدان فوتبال با اعضای هیات فوتبال، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال منتخب شهرستان دیدار

فرماندار سردشت از آخرین تمرینات تیم فوتبال منتخب شهرستان حاضر در لیگ برتر استان بازدید کرد

به گزارش سردشت پرس , فرماندار سردشت به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور در میدان فوتبال با اعضای هیات فوتبال، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال منتخب شهرستان دیدار و از آخرین تمرینات این تیم بازدید به عمل آورد.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این دیدار گفت: بازی فوتبال یکی از بازیهای پرطرفدار وهیجانی است که بعضی از مواقع یک بازی یا مسابقه ورزشی بسیار تاثیر گذار تر و مهم تر ازاجرای یک برنامه در راستای شور و نشاط اجتماعی می باشد، هرچقدر در این حوزه سرمایه گذاری و حمایت کنیم ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر از زحمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه ورزش متاسفانه همه هیات های ورزشی با مشکلاتی مواجه هستند اما با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های شهرستانی وبا تصمیمات اتخاذ شده حمایت ویژه ای از تیم منتخب شهرستان می شود و در کنار این تیم خواهیم بود.

رحیم مولان نژاد مسوول هیات فوتبال شهرستان سردشت با بیان اینکه با تلاش تمام بازیکنان و دست اندرکاران فوتبال شهرستان، تیم فوتبال سردشت بعد از 17 سال وارد لیگ برتر استان شده نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم و مسوولان هستیم.

 

مسابقات لیگ برتر استان آذربایجان غربی با حضور 14 تیم از روز جمعه مورخه 31 تیرماه آغاز خواهد شد که 7 تیم از شمال استان و 7 تیم از جنوب استان با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت تیم برتر مسابقات به لیگ سه کشوری صعود و تیم دوم جواز حضور در جام حذفی کشور را بدست خواهد آورد.

تیم منتخب شهرستان سردشت با سرمربیگری فواد عباسی در این مسابقات با آمادگی کامل حضور خواهند داشت و آخرین تمرینات خود را باحضور فرماندار سردشت انجام دادند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی