• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 23:38
  • کد خبر : 2376
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تعیین ۱۴ هکتار زمین برای اجرای مسکن ملی در سردشت و نلاس

۱۴ هکتار اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای سردشت و نلاس مشخص شد به گزارش سردشتـپرس , طی جلسه ای با ریاست فرماندار سردشت و جمعی از روسای ادارات تامین اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد. فرماندار سردشت در این جلسه با بیان اینکه اراضی شهرستان دارای معارض است

۱۴ هکتار اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای سردشت و نلاس مشخص شد

به گزارش سردشتـپرس , طی جلسه ای با ریاست فرماندار سردشت و جمعی از روسای ادارات تامین اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد.

فرماندار سردشت در این جلسه با بیان اینکه اراضی شهرستان دارای معارض است و این خود مانعی جدی برای تامین اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی شده گفت : مدیریت زمانی معنای واقعی خود را پیدا خواهد کرد که در شرایط خاص و ویژه بتوان به طور احسن مدیریت کرد و در حال حاضر نیز باید بتوان با وجود چنین شرایطی اراضی مناسب و بر طبق اصول فنی تعیین و تامین کرد.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن سیاست دولت، تاکید رییس‌جمهوری و نیاز جامعه است که امیدواریم با تامین اراضی هرچه سریع‌تر پالایش‌ها نهایی و ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرایی و عملیاتی خود برسد.

در پایان هریک از روسای ادارات ضمن ارائه گزارش به موانع اجرای طرح نهضت ملی در شهرستان اشاره و بر تسریع در روند اجرای طرح تاکید کردند.

جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن سهمیه شهرستان ۳ هزار و ۶۰۰ نفر است که برای این تعداد افراد ۴۰ هکتار اراضی نیاز است و در حال حاضر ۱۴ هکتار برای اجرای طرح در شهرهای سردشت و نلاس مشخص شده است.

لازم به ذکر است تاکنون پرونده ۲ هزار متقاضی در این شهرستان تایید نهایی شده‌اند

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی