• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 14:41
  • کد خبر : 2373
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

کشف ۱۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط مرزبانی سردشت

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد. به گزارش سردشت پرس, سردار حسین خانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح کنترل نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق و تردد غیر مجاز، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.

به گزارش سردشت پرس, سردار حسین خانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح کنترل نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق و تردد غیر مجاز، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اجرای کمین هدفمند و منسجم موفق به سد راه قاچاقچیان شدند.

وی افزود: قاچاقچیان که از حضور مرزبانان غافلگیر شده بودند، عرصه را بر خود تنگ دیده و با به جای گذاشتن محموله های خود و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری و مرزبانان در بررسی از کالاهای به جا مانده از قاچاقچیان؛ ۱۱۰ هزار نخ سیگار خارجی ، یک دستگاه دوچرخه ، ۵۴۰ عدد لیوان شیشه ای و ۶ دستگاه بخور برقی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خاطر نشان کرد: مرزبانی برای مقابله با قاچاق کالا و انسداد مرز عزم راسخ داشته و با استقرار تیم های پایش و خدمت شبانه روزی مرزبانان مستقر در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیررسمی به کار می گیرند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی