• تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 13:30
  • کد خبر : 2339
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ترانزیت داخلی و واردات پیله‌وری در بازارچه مرزی کیله راه‌اندازی می‌شود

فرماندار سردشت : در آینده ای نزدیک ترانزیت داخلی و واردات پیله‌وری در بازارچه مرزی کیله راه‌اندازی می‌شود به گزارش سردشت پرس, طی نشستی با ریاست فرماندار شهرستان سردشت و با حضور فعالان اقتصادی بازارچه کیله، مدیر گمرک کیله و مدیر بازارچه رویه اجرایی و موانع ترانزیت داخلی بررسی شد. لقمان خسروپور فرماندار سردشت در

فرماندار سردشت : در آینده ای نزدیک ترانزیت داخلی و واردات پیله‌وری در بازارچه مرزی کیله راه‌اندازی می‌شود

به گزارش سردشت پرس, طی نشستی با ریاست فرماندار شهرستان سردشت و با حضور فعالان اقتصادی بازارچه کیله، مدیر گمرک کیله و مدیر بازارچه رویه اجرایی و موانع ترانزیت داخلی بررسی شد.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این جلسه ضمن تقدیر از عنایت مقام عالی استان به شهرستان گفت: در بازدید اخیر استاندار آذربایجان غربی به بازارچه مرزی کیله اعتبارات بسیار خوبی جهت ساماندهی بازارچه مصوب شد و مقرر گردید در آینده ی نزدیک ترانزیت داخلی و رویه واردات پیله وری فعال شود.

خسروپور افزود: ضمن بررسی و شناسایی موانع پیش روی بایستی با همکاری و همراهی فعالان اقتصادی و فراهم کردن زیرساخت‌ها لازم هرچه سریعتر این رویه فعال شود تا شاهد تغییرات اساسی در روند فعالیت اقتصادی بازارچه باشیم.

وی با بیان اینکه اقدامات مهمی در جهت ساماندهی مبادلات مرزی انجام گرفته و با تمام توان همچنان پیگیر مسایل هستیم، تاکید کرد: برای رونق بازارچه مرزی کیله و مبادلات مرزی هیچ گونه عقب نشینی در اهداف و برنامه‌های اجرایی وجود نخواهد داشت و انتظار می‌رود فعالین اقتصادی همراهی کنند .

در پایان هریک از اعضای جلسه ضمن بیان مسایل و مشکلات بازارچه در جهت فعال کردن ترانزیت داخلی نظر و پیشنهاداتی ارائه دادند و برای واردات نیز اعلام آمادگی کردند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی