• تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 9:35
  • کد خبر : 2328
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تجلیل از هنرمندان سردشتی در بخش ویژه جشنواره بین المللی دف نوازی سنندج

در بخش ویژه دهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوازی «دف نوای رحمت» از گروه ۲نوازی دیوان ودف به سرپرستی سامان قادرپور از سردشت به عنوان گروه های برتر تجلیل شد. به گزارش سردشت پرس ,دهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوازی «دف نوای رحمت» روز شنبه با معرفی برترین‌ها در پردیس سینمایی بهمن سنندج به کار خود پایان داد. در

در بخش ویژه دهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوازی «دف نوای رحمت» از گروه ۲نوازی دیوان ودف به سرپرستی سامان قادرپور از سردشت به عنوان گروه های برتر تجلیل شد.

به گزارش سردشت پرس ,دهمین جشنواره بین‌المللی دف‌نوازی «دف نوای رحمت» روز شنبه با معرفی برترین‌ها در پردیس سینمایی بهمن سنندج به کار خود پایان داد.

در این مراسم و براساس رای هیات داوران این جشنواره، در بخش تکنوازی بانوان رده سنی نوجوان شیوا ممیز از اصفهان مقام اول، فاطمه رباط جزی از مشهد مقام دوم و سیما رضایی از یزد مقام سوم را از آن خود کردند.

بخش تکنوازی بانوان رده سنی بزرگسالان نگار فتحی از اصفهان، نسیم امیری اسفندقه از کرمان و شقایق امیری از ماهشهر استان خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش تکنوازی آقایان رده سنی نوجوان حمیدرضا توکلی از مازندران اول، پارسا مرادی از کردستان دوم و امیر رضا بیات از زنجان سوم شدند.

در بخش تکنوازی آقایان رده سنی بزرگسالان محمد مرادی و سید مبین حسینی‌نژاد هر ۲ از کردستان به ترتیب مقام های اول و دوم و محمد فتحی چراتی از مازندران مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش گروه‌نوازی، گروه جانان به سرپرستی غزل میرزایی از استان خوزستان مقام اول، گروه آوین به سرپرستی مریم گلسرخی زاده از استان یزد مقام دوم و گروه میم به سرپرستی مصیب میردادی از استان فارس مقام سوم این بخش را کسب کردند.

در بخش مولودی خوانی گروه اخوان به سرپرستی حمید وکیلی مقام اول، گروه بیدل به سرپرستی علی پورعطایی از خراسان رضوی و گروه ژارک به سرپرستی حمزه ترکه از کردستان به صورت مشترک مقام دوم و گروه بیداد به سرپرستی رضا امینی‌راد از خراسان شمالی مقام سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش گروه های بین‌المللل این جشنواره نیز از گروه کسنزانی به سرپرستی حسن عبدالکریم از اقلیم کردستان عراق و گروه موسیقی نوای خراسان از کشور افغانستان تجلیل شد.

در بخش ویژه این جشنواره، ۲ نوازی دف وسازهای محلی (شمشال و دف) به همراه اشعار حماسی به سرپرستی محمد قهرمان نژاد از بوکان، ۲نوازی دیوان ودف به سرپرستی سامان قادرپور از سردشت و گروه غوغا به سرپرستی شایان آدینه زاده از بجنورد به عنوان گروه های برتر تجلیل شد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی