• تاریخ انتشار : جمعه 24 تیر 1401 - 1:08
  • کد خبر : 2308
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تصویب ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی در روستاهای سردشت

مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی و احداث ۵۰ واحد برای نیازمندان در سفر یک روزه رییس بنیاد مسکن کشور به شهرستان سردشت تصویب شد به گزارش سردشت پرس,”اکبر نیکزاد” رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ در سفر یک روزه خود به شهرستان سردشت قول احداث ۵۰ واحد برای

مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی و احداث ۵۰ واحد برای نیازمندان در سفر یک روزه رییس بنیاد مسکن کشور به شهرستان سردشت تصویب شد

به گزارش سردشت پرس,”اکبر نیکزاد” رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پنج‌شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ در سفر یک روزه خود به شهرستان سردشت قول احداث ۵۰ واحد برای افراد نیازمند داد و همچنین ۳۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی را برای طرح‌های عمرانی در روستاهای سردشت مصوب کرد.

“اکبر نیکزاد” در حین بازدید از سه روستای این شهرستان و در میان اهالی روستاییان گفت: روستاهایی که در مناطق جنگلی هستند لازم نیست برای اجرای طرح هادی اقدام به قطع درختان کنند.

وی اظهار کرد: اجرای طرح هادی در این گونه روستاها با حفظ پوشش جنگلی بدون احداث جاده در کمیسیون مربوطه تایید خواهد شد و با این اقدام ضمن حل مشکل مسکن روستاها زیبایی این مناطق نیز حفظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی و بازنگری آن در روستاهای اولویت دار در دستورکار قرار دارد ، گفت: عمر مفید طرح هادی برای هر روستا ۱۰ سال است و بعد از این مدت طرح هادی روستا نیاز به اجرای مجدد و بازنگری  دارد که بزودی طرح هادی تمام روستاهای سطح کشور بازنگری خواهد شد.

وی ادامه داد: در بازدیدهایی که از سه روستای کم برخوردار شهرستان به عمل آمد بیشتر خواسته ها از بنیاد مسکن ۲ موضوع، اجرای طرح هادی که در بعضی از این روستاها در دست اقدام داشتیم و ساخت و نوسازی مساکن روستایی بود که مردم برای اخذ تسهیلات دو میلیارد ریالی پیگیر بودند و این امر نیز تا چند روز آینده محقق می شود.

فرماندار سردشت نیز با بیان اینکه سپاسگزار خدمات دولت در منطقه هستیم گفت: خدمات ارزشمندی در این شهرستان انجام گرفته اما در طول چهار دهه نتوانسته ایم محرومیت هایی که دارد جبران شود از اینرو امیداوریم جهش خدمات رسانی در مناطق روستایی با همکاری بنیاد مسکن اتفاق بیفتد.

“لقمان خسروپور” ضمن تقدیر از زحمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عنایت مقام عالی استان جهت رفع مشکلات، افزود: اجرای طرح هادی و بازنگری این طرح ، احداث دیوارحایل و دفع آب های سطحی، بهسازی و آسفالت معابر از اهم مطالبات روستاییان این شهرستان است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی