• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 تیر 1401 - 19:28
  • کد خبر : 2289
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

به همت خیرین ، روستای «بانه زیر» صاحب مدرسه شد

،یک باب مدرسه خیّرساز در روستای «بانه زیر» از توابع بخش ربط سردشت به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عفاف و حجاب به بهره برداری رسید. به گزارش سردشت پرِس، رییس اداره آموزش‌ و پرورش سردشت روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: این مدرسه خیّرساز در زمینی به مساحت

،یک باب مدرسه خیّرساز در روستای «بانه زیر» از توابع بخش ربط سردشت به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عفاف و حجاب به بهره برداری رسید.

به گزارش سردشت پرِس، رییس اداره آموزش‌ و پرورش سردشت روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: این مدرسه خیّرساز در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با زیربنای ۹۵ متر مربع ساخته شده است.

سیدنجم‌الدین سمیعی افزود: هزینه ساخت این مدرسه روستایی ۲ کلاسه توسط خیران نیک‌اندیش «برادران رسولی «تقبل شده و برای ساخت آن ۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با احداث این واحد آموزشی، شرایط تحصیلی مناسب برای ۱۸ دانش‌آموز در ۶ پایه مختلف این روستا فراهم شد.

سمیعی گفت: در حال حاضر چهار مدرسه خیرساز ۲ کلاسه در روستاهای مرزی و کم برخوردار این شهرستان ” گلوی، سستان، دیناران، بیشاسب ” در حال ساخت هستند که تا مهر تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.

سردشت با ۹۸۰ کلاس درس در قالب ۳۷۴ واحد آموزشی است که ۲۴ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز در آن تحصیل می کنند؛ این شهرستان در جوار مرزهای کشور عراق و ۲۴۴ کیلومتری مرکز استان آذربایجان غربی واقع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی