• تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 23:13
  • کد خبر : 2282
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

استاندار آذربایجانغربی : مرحله اول احداث پایانه مرزی کیله پس از تأمین اعتبار آغاز خواهد شد

استاندار آذربایجانغربی بر ضرورت ساماندهی مرز کیله شهرستان سردشت تاکید کرد به گزارش سردشت پرس , استاندارآذربایجانغربی در شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان که با حضور فرماندار سردشت برگزار شد ، با اشاره به وضعیت فعالیت مرزکیله سردشت ، گفت : طرحی جامع برای توسعه زیرساخت‌های مرز کیله تهیه شده است و پیگیر افزایش میزان

استاندار آذربایجانغربی بر ضرورت ساماندهی مرز کیله شهرستان سردشت تاکید کرد

به گزارش سردشت پرس , استاندارآذربایجانغربی در شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان که با حضور فرماندار سردشت برگزار شد ، با اشاره به وضعیت فعالیت مرزکیله سردشت ، گفت : طرحی جامع برای توسعه زیرساخت‌های مرز کیله تهیه شده است و پیگیر افزایش میزان تجارت بین الملل وگسترش صادرات و واردات در این مرز هستیم.

محمدصادق معتمدیان ، ساماندهی مرزکیله سردشت و استفاده از ظرفیت مرز برای بهبود معیشت مردم را ضروری دانست و افزود : احداث پایانه مرزی کیله و توسعه راه ارتباطی سردشت به کیله به صورت جدی دنبال می شود و مرحله اول این پروژه بلافاصله پس از تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

معتمدیان گفت : همچنین در اجرای طرحهای توسعه تجاری مرزهای استان، دغدغه های امنیتی و منافع مردم منطقه و استان باید در نظر گرفته شده و زمینه اشتغال در مرزها فراهم شود.

وی افزود : با ساماندهی پایانه های مرزی و برای حفظ توان ترانزیتی و روانسازی تجارت مرزی آذربایجانغربی ، باید جلوی هرگونه توقف در مرزهای استان گرفته شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی