• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 تیر 1401 - 19:48
  • کد خبر : 2258
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار : عزم جدی برای رفع مشکلات شهرستان سردشت وجود دارد

نشست سیاسی مدیریت علوی با حضور فرماندار سردشت ، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از روسا و کارکنان اداری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در سالن یادمان شهدای هفت تیر برگزار شد. به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور فرماندار سردشت در نشست سیاسی مدیریت علوی بابیان اینکه شجاعت، تعهد انقلابی ، حرکت

نشست سیاسی مدیریت علوی با حضور فرماندار سردشت ، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از روسا و کارکنان اداری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در سالن یادمان شهدای هفت تیر برگزار شد.

به گزارش سردشت پرس, لقمان خسروپور فرماندار سردشت در نشست سیاسی مدیریت علوی بابیان اینکه شجاعت، تعهد انقلابی ، حرکت مبتنی بر مردم از ابعاد مهم مدیریت اسلامی و علوی است، گفت: خنثی ، و بی تفاوت بودن و روزمرگی با وضعیت یکنواخت ،آسیب هایی هستند که گریبانگیر ادارات ما شده است.

خسروپور با اشاره به اینکه مسایل و مشکلات عدیده ای وجود دارد و مردم چشم انتظار حل آنها هستند افزود: قدرت و توان با ظرفیت بالایی برای حل مسایل وجود دارد ضمن توکل به خدا و دمیدن امید در دل مردم بایستی برنامه، هدف، ایده، خلاقیت، نوآوری ، پویایی، تعهد، ایثار و ازخودگذشتگی داشت و با حضور میدانی و با همدلی و همیاری مردم تلاش کرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات مهم دولت انقلابی در جهت توسعه شهرستان، بیان کرد: برنامه جامع مصوبات مقام عالی استان و تعیین چهارچوبی برای حرکت در مسیری معین، ساماندهی مرزها، سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، بهبود وضعیت راهها، آب رسانی به تعداد زیادی از روستاها، گازرسانی در مناطق دور افتاده و سخت گذر از اهم برنامه ها است که بیشتر طرح ها آغاز شده و باید ادارات همه پای کار باشند تا محرومیت از چهره شهرستان زدوده شود .

حجت الاسلام حمزه صحیحی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت نیز در ادامه به موضوع مدیریت علوی اشاره و مدیریت را منصبی امانتی دانست که برگردن کارمند و مدیر است و باید آن را سالم به اهل خود بازگرداند

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی