• تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 17:13
  • کد خبر : 2186
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

معاون فرماندار : سردشت بیشترین آمار تعداد معلولان در سطح استان را دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت : سردشت بیشترین آمار تعداد معلولان در سطح استان را دارد لذا باید به تناسب آن بیشترین خدمات رسانی به آنها در این شهرستان ارائه گردد. به گزارش سردشت پرِس، اولین جلسه شورای مناسب سازی اماکن عمومی به ریاست “حسین خضری” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت : سردشت بیشترین آمار تعداد معلولان در سطح استان را دارد لذا باید به تناسب آن بیشترین خدمات رسانی به آنها در این شهرستان ارائه گردد.

به گزارش سردشت پرِس، اولین جلسه شورای مناسب سازی اماکن عمومی به ریاست “حسین خضری” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی، در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد.

“حسین خضری “در این جلسه طی سخنانی در این جلسه گفت: تکریم و احترام به معلولین از وظایف اصلی ماست و دستگاه های مرتبط، ملزم به فراهم نمودن بستر رفاه و نشاط معلولان هستند و تاکید کرد با کارمندان و مسئولینی که برخورد مناسب با جامعه معلولین ندارند برخورد جدی میشود.

معاون فرماندار در این جلسه با استناد به ماده 2 قانون جامع حمایت از معلولان گفت: باید مناسب سازی و شرایط لازم برای بهره گیری و استفاده معلولان از امکانات اداری در تمامی ادارات و ارگانهای دولتی فراهم شود وی خاطر نشان کرد: سردشت بیشترین آمار تعداد معلولان در سطح استان را دارد لذا باید به تناسب آن بیشترین خدمات رسانی به آنها در این شهرستان ارائه گردد.

بهسازی معابر، ورودی های مراکز خدماتی، حذف موانع موجود در معابر، تسهیل در امورات معلولین در سطح شهر، بررسی مشکلات حضور معلولین و سالمندان در اماکن ورزشی، تاکید بر لزوم رسیدگی بیشتر برای آسان سازی و بهسازی رفت و آمد معلولین در سطح معابر شهر و ساخت سرویس‌های بهداشتی برای معلولان در ادارت از جمله مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در شهرستان سردشت ۵۸۰۰ معلول جسمی حرکتی وجود دارند که ۱۵۰۰ معلول در شهر سردشت ساکن هستند و از این رو لازم است برای رعایت رفت و آمد آنها در درون شهر اقدامات مفیدی صورت پذیرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی