• تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 14:22
  • کد خبر : 2175
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : بیش از 60 درصد از مصوبات سفر استاندار محقق شده است

فرماندار سردشت گفت: درصد تحقق آماری مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان تا میانه فصل عمرانی سالجاری بیش از ۶۰ درصد است. به گزارش سردشت پرِس، لقمان خسروپور در نشست با جمعی از روسای ادارات به ارایه گزارشی از روند اجرایی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان پرداخت و گفت: در این سفر

فرماندار سردشت گفت: درصد تحقق آماری مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان تا میانه فصل عمرانی سالجاری بیش از ۶۰ درصد است.

به گزارش سردشت پرِس، لقمان خسروپور در نشست با جمعی از روسای ادارات به ارایه گزارشی از روند اجرایی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان پرداخت و گفت: در این سفر بسیاری از مسایل و مشکلات شهرستان شناسایی و احصاء شده گه اگر بتوان تمامی مصوبات مقام عالی استان را به سرانجام رساند قطعا بخشی از مشکلات شهرستان حل خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه در این راستا اقدامات اساسی انجام گرفته و پیگیریها کماکان تا اجرای همه مصوبات ادامه دارد .

فرماندار سردشت بیان کرد: استاندار آذربایجان غربی در ۲۲ و ۲۳ دیماه سفر دو روزه‌ای به شهرستان سردشت به منظور ارتقای توسعه‌ی آن داشت که در این سفر ۷۵ مصوبه عمرانی و ۶ مصوبه اقتصادی به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: مهمترین مصوبات مربوط به حوزه آب رسانی، گازرسانی ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان و راهداری بوده است.

خسروپور تاکید کرد : تامین آب شرب روستاهای دارای تنش آبی ، گازرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا خصوصا در منطقه آلان ، تکمیل سالن یادمان شهدای شیمیایی و مجتمع فرهنگی و هنری، اتمام طرح مطالعاتی جاده سردشت به مهاباد ، بازنگری و اجرای طرح هادی در روستاها ، احداث همزمان چندین مدرسه و تکمیل انها تا مهرماه ،روشنائی سردشت تا بیمارستان و گردنه زمزیران ،مخازن آب ، تصفیه خانه فاضلاب و …از مهمترین مصوبات سفر بودند که دست اجرا بوده یا به زودی آغاز خواهند شد .

در پایان هریک از اعضای جلسه ضمن بیان مسایل و مشکلات شهرستان پیشنهادات و نظراتی در این راستا ارائه دادند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی