• تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 13:54
  • کد خبر : 2168
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

خدمات توانبخشی در سردشت تحت پوشش بیمه سلامت قرار میگیرد

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: خدمات پوشش بیمه سلامت گسترش یافته و خدمات توانبخشی به بیمه سلامت افزوده شده و با توجه به اینکه این شهرستان دارای ۲ مرکز توانبخشی است ضرورت دارد در این راستا تلاش شود. به گزارش سردشت پرِس، لقمان خسروپور فرماندار شهرستان سردشت در دیدار به مدیر کل بیمه

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: خدمات پوشش بیمه سلامت گسترش یافته و خدمات توانبخشی به بیمه سلامت افزوده شده و با توجه به اینکه این شهرستان دارای ۲ مرکز توانبخشی است ضرورت دارد در این راستا تلاش شود.

به گزارش سردشت پرِس، لقمان خسروپور فرماندار شهرستان سردشت در دیدار به مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: بیمه شدن افراد و تحت پوشش قرار دادن یک پشتوانه است و امنیت روانی به دنبال دارد لذا ضرورت دارد خدمات دولت به موقع و به درستی تشریح شود.

خسروپور افزود : در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر از سردشتی‌ها تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد حدود ۶۶ هزار نفر روستایی می‌باشند و این نشان از آن است که خدمات ارزنده‌ای انجام گرفته و باید این خدمات اطلاع رسانی شوند.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: از جمعیت سه میلیون نفری استان بیش از دو میلیون نفر ، حدودا ۶۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه همگانی سلامت هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات پوشش بیمه سلامت گسترش یافته، افزود: خدمات توانبخشی به بیمه سلامت افزوده شده و با توجه به اینکه این شهرستان دارای ۲ مرکز توانبخشی با بیش از ۵ هزار پرونده توانبخشی است ضرورت دارد در جهت تحت پوشش قرار دادن این افراد در بیمه سلامت تلاش شود.

سلامی رییس بیمه سلامت سردشت نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بیمه همگانی سلامت ارائه داد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی