• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 تیر 1401 - 19:35
  • کد خبر : 2162
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

موانع راه اندازی کارخانه کنسانتره سردشت بررسی شد

بخش خصوصی با تکیه بر کیفیت و حجم تولید محصولات کشاورزی از جمله انگور سیاه، سماق، انار، انجیر، توت فرنگی و زالزالک برای راه اندازی یک کارخانه کنسانتره در سردشت اقدام می کند. به گزارش سردشت پرِس، راه اندازی کارخانه کنسانتره در سردشت نخستین گام برای توسعه کشاورزی و راه اندازی کارخانه کنسانتره در سردشتایجاد

بخش خصوصی با تکیه بر کیفیت و حجم تولید محصولات کشاورزی از جمله انگور سیاه، سماق، انار، انجیر، توت فرنگی و زالزالک برای راه اندازی یک کارخانه کنسانتره در سردشت اقدام می کند.

به گزارش سردشت پرِس، راه اندازی کارخانه کنسانتره در سردشت نخستین گام برای توسعه کشاورزی و راه اندازی کارخانه کنسانتره در سردشتایجاد اشتغال است از این رو در جلسه ای با ریاست فرماندار سردشت و با حضور مدیرعامل شرکت پاکدیس ارومیه، سرمایه گذار بخش خصوصی و جمعی از روسای ادارات شهرستان برای اجرایی سازی مصوبات سفر مقام عالی استان به سردشت موانع راه اندازی مجدد کارخانه شهد سردشت بررسی شد.

فرماندار سردشت در این جلسه گفت: وجود بیش از 90 هزار هکتار جنگل با اراضی مناسب کشاورزی ، آب فراوان و تولید محصولات مختلف مهم و استراتژیک و کاملا ارگانیک از جمله انگور سیاه، سماق ، انار، انجیر، توت فرنگی ، زالزالک در فصل های مختلف سال از ظرفیت های مناسب شهرستان است که بازگشت سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را تضمین می کند.

لقمان خسروپور با تاکید بر راه اندازی مجدد کارخانه کنسانتره انگور این شهرستان افزود: کارخانه شهد سردشت متاسفانه سالهاست راکد مانده و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و همراهی دستگاههای اجرایی راه اندازی می شود.

صمدی مدیر عامل شرکت پاکدیس ارومیه نیز در این جلسه تک محصولی و فصلی بودن شهرستان را علت اصلی توقف سرمایه گذاری و راکد بودن کارخانه عنوان کرد و بر پیگیر مطالبات تاکید کرد.

کارخانه شهد سردشت در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع و با اعتبار 13 میلیارد ریال در سال 1382 به بهره برداری رسید و به سبب مشکلات اعتباری راکد ماند و راه اندازی مجدد آن از مصوبات اقتصادی سفر استاندار به سردشت بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی