• تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 15:10
  • کد خبر : 2151
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

احداث کارخانه کنسانتره مواد معدنی در سردشت در دستور کار قرار گرفت

مدیر عامل شرکت طلای گلدیز سردشت برای احداث کارخانه کنسانتره مواد معدنی و رفع مشکلات آن اعلام امادگی و همکاری کرد. به گزارش سردشت پرس , مشکلات و موانع معدن طلای باریکایه سردشت در نشستی با ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیر عامل شرکت طلای گلدیز سردشت، جمعی از روسای

مدیر عامل شرکت طلای گلدیز سردشت برای احداث کارخانه کنسانتره مواد معدنی و رفع مشکلات آن اعلام امادگی و همکاری کرد.

به گزارش سردشت پرس , مشکلات و موانع معدن طلای باریکایه سردشت در نشستی با ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیر عامل شرکت طلای گلدیز سردشت، جمعی از روسای ادارات بررسی و پیگیری شد.

لقمان خسروپور فرماندار سردشت در این جلسه گفت: امنیت اقتصادی جهت رونق و توسعه فعالیت‌ها حائز اهمیت است و رضایت مردم بالاترین امنیت اقتصادی به شمار می‌آید که بایستی در این راستا تلاش شود.

خسروپور با تاکید بر تقش و مسئولیت اجتماعی سرمایه‌گذاران افزود: بهبود وضعیت و آبادانی منطقه پیرامونی معدن و روستاهای همجوار آن در سایه مسئولیت اجتماعی رقم خواهد خورد و احداث کارخانه کنسانتره مواد معدنی ضمن ایجاد ظرفیت سازی و بهبود شرایط اقتصادی منطقه باعث رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.

رحمت پور مدیر عامل شرکت طلای گلدیز سردشت نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت منطقه جهت توسعه فعالیت اقتصادی برای احداث کارخانه کنسانتره مواد معدنی و رفع مشکلات اعلام امادگی و همکاری کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی