• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 تیر 1401 - 10:17
  • کد خبر : 1989
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سومین مجمع سلامت شهرستان سردشت برگزار شد

فرماندار سردشت گفت : این شهرستان نیازمند نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان است به گزارش سردشت پرِس، سومین مجمع سلامت شهرستان با ریاست فرماندار سردشت و با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ، موسوی رییس قرارگاه پیشگیری کنترل کووید ۱۹ و میرزایی رییس امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و جمعی

فرماندار سردشت گفت : این شهرستان نیازمند نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان است

به گزارش سردشت پرِس، سومین مجمع سلامت شهرستان با ریاست فرماندار سردشت و با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ، موسوی رییس قرارگاه پیشگیری کنترل کووید ۱۹ و میرزایی رییس امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و جمعی از روسای ادارات در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

فرماندار سردشت با بیان اینکه اقدامات مهم و اساسی در راستای رفع مشکلات و کاستی ها برداشته شده است ، گفت: این شهر با توجه به اینکه بمباران شیمیایی شده و دارای جانبازان زیادی است امکانات لازم و کافی وجود ندارد و نیازمند نگاه ویژه بهداشت و درمان است.

لقمان خسروپور بااشاره به اینکه مجمع سلامت هدف‌گذاری شده و در راستای اهداف حرکت می‌کند، ادامه داد: مشارکت مردم در مجمع سلامت شهرستان کم رنگ است که اگر حضور و مشارکت تقویت شود قطعاً میدانی موفق خواهد بود بنابراین بایستی مشارکت‌های مردمی را در چنین مجمعی در راستای ارتقای سلامت شهرستان افزایش داد.

امام جمعه سردشت نیز در این مجمع به ظرفیت های دینی در حوزه سلامت اشاره و بر توجه به سلامت روان و جسم، حوزه فکری، حفظ نسل با رعایت دستورات دینی تاکید کرد و خواستار عدالت سنجی و توزیع عادلانه امکانات شد.

داوود آتشی مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت نیز در این مجمع گزارشی از وضعیت بهداشت و سلامت شهرستان ارائه داد.

در پایان از دو خانواده معظم شهید سلامت و ۴۰ نفر از تلاشگران و سفیران عرصه بهداشت و درمان، خیرین و دستگاه‌های متولی در مقابله با بیماری کووید ۱۹ تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی