• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 تیر 1401 - 10:31
  • کد خبر : 2001
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

پیام فرماندار سردشت به مناسبت گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت

به گزارش سردشت پرِس، به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت “لقمان خسروپور” فرماندار این شهرستان پیام منتشر نمود که به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جنایت هولناک ۷ تیر یادآور بمباران شیمیائی سردشت و سالروز ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش روزی سخت و به یادماندنی

به گزارش سردشت پرِس، به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت “لقمان خسروپور” فرماندار این شهرستان پیام منتشر نمود که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت هولناک ۷ تیر یادآور بمباران شیمیائی سردشت و سالروز ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش روزی سخت و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید این جنایت سینه به سینه در تاریخ این مرز و بوم نقل تا ننگ مدعیان دروغین حقوق بشر امریکائی روز به روز بیشتر بر ملا و چهره خبیث این ظالمان از پس پرده دروغ و نیرنگ نمایان تر شود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و شهدای مظلوم بمباران شیمیایی باید اذعان داشت که شهرستان سردشت ، سرزمین دلاور مردانی است که نماد صلابت و ایثار بودند مردمان این شهرستان پیشینه افتخارآمیزی را در تاریخ انقلاب برای خود رقم زده و همواره اسوه صبر و استقامت بوده اند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که مردمان این سرزمین در دوران هشت سال دفاع مقدس چه جانفشانی های کرده اند و چه خون های تقدیم کرده اند تا این انقلاب به ثمر نشست.

این مرزداران غیور همسنگر رزمندگان اسلام بودند و بدون لحظه ای تردید دوشاش آنان در حفاظت و حراست از خاک و کیان ایران اسلامی از پای ننشستند. ملالت ها دیدند اما ایستادند، مقاومت کردند و با اراده ای پولادین پای آرمان های خود ماندند.

درد و محنتی که این مردم کشیده اند قابل وصف نیست اما ایثار و از خودگذشتگی آنان ستودنی ست تقدیم 854 شهید و 2379 جانباز به انقلاب گواه رشادتها و جانفشانی های است که متحمل شده اند.

بمباران شیمیایی سردشت نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمن بعثی و جیره خوار استکبار در مقابل استقامت و پایمردی مردمان این دیار است که با قباحت و بی رحمی با بکارگیری سلاح های شیمیایی علیه این مردم مظلوم و کشتار دسته جمعی آنان توحش و بی رحمی خود را نشان داد و نتیجه این اقدام وقیحانه متوجه خودشان شد و امروز بیش از هر زمان دیگری آزادیخواهان جهان نیات شوم و پلید مدعیان دروغین حقوق بشر را درک کرده اند.

در سی و پنجمین سالگرد فاجعه دهشتبار حمله شیمیایی رژیم صدام به شهر مظلوم سردشت، یاد و خاطره شهدای شیمیایی را گرامی می دارم و از خداوند منان برای جانبازان و مصدومین عزیز شیمیایی آن فاجعه فراموش ناشدنی سلامتی و صبر را مسئلت دارم.

لقمان خسروپور
فرماندار سردشت

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی