• تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 18:27
  • کد خبر : 1944
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

آغاز رقابت بیش از 2 هزار کنکوری سردشتی از روز چهارشنبه

مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: امسال ۲ هزار و ۲۶۱ نفر از این شهرستان در کنکور سراسری شرکت می‌کنند که تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش دارد. به گزارش سردشت پرِس، نجم‌الدین سمیعی روز جمعه در ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۲۶۱ نفر شرکت کننده امسال ۹۵۲

مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: امسال ۲ هزار و ۲۶۱ نفر از این شهرستان در کنکور سراسری شرکت می‌کنند که تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش دارد.

به گزارش سردشت پرِس، نجم‌الدین سمیعی روز جمعه در ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۲۶۱ نفر شرکت کننده امسال ۹۵۲ نفر پسر و یک هزار و ۳۰۹ نفر دختر هستند.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری همچون سایر شهرهای ایران در چهار گروه آزمایشی برگزار می‌شود، افزود: گروه آزمایشی علوم تجربی با ۹۳۴ نفر داوطلب، بیشترین شرکت کننده را در سردشت به خود اختصاص داده است.

سمیعی تاکید کرد: برای شرکت در گروه آزمایشی علوم انسانی ۹۵۳ نفر، زبان خارجی ۲۴۷ نفر، ریاضی و فیزیک ۳۹ نفر و هنر ۱۲۷ نفر ثبت نام کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش سردشت یادآور شد: آزمون کنکور سراسری از روز چهارشنبه ۸ تیر آغاز و تا روز شنبه ۱۱ تیر به مدت چهار روز در هفت حوزه و در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال بیش از ۵۰۰ نفر ناظر، مراقب و هماهنگ کننده، مسوولیت برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان را بر عهده دارند.

سمیعی اضافه کرد: جهت رفع نواقص و مشکلات ثبت نامی و دریافت کارت ورود به جلسه در روز چهارشنبه هشت تیرماه باجه رفع نواقص با یک نفر متخصص فنآوری در ساختمان اداره آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: هماهنگی و همکاری‌های لازم انجام گرفته و آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون در فضای آرام و مناسب وجود دارد.

سمیعی با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۲۸۹ داوطلب در آزمون کنکور سراسری شرکت کردند، افزود: با احتساب امسال تاکنون چهار دوره آزمون کنکور سراسری در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

در این شهرستان با ۹۸۰ کلاس درس در قالب ۳۷۴ واحد آموزشی بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی