• تاریخ انتشار : جمعه 3 تیر 1401 - 22:23
  • کد خبر : 1934
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

غرق شدن ۲ جوان سردشتی در دریاچه سد سردشت

مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت گفت: ۲ جوان در سد این شهر در حالیکه سوار بر قایق بودند، غرق شدند به گزارش سردشت پرس نادر ساربانی اظهار کرد: یک تماس تلفنی شهروندان در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدن ۲ جوان در سد این شهر

مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت گفت: ۲ جوان در سد این شهر در حالیکه سوار بر قایق بودند، غرق شدند

به گزارش سردشت پرس نادر ساربانی اظهار کرد: یک تماس تلفنی شهروندان در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدن ۲ جوان در سد این شهر برقرار شد و سریعا ۲ اکیپ امداد و نجات از آتش نشانی شهرهای سردشت و ربط به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: نزدیک روستای «قلته» سه جوان جهت تفریح با قایق قصد عبور از دریاچه سد داشتند که قایق دچار حادثه شده و واژگون می‌شود.

مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت اضافه کرد: در این میان یکی از سرنشینان قایق خود را نجات می‌دهد و ۲ نفر دیگر به علت ناآشنایی با فنون شنا و عمق زیاد آب متاسفانه غرق می‌شوند.

ساربانی افزود: عملیاتی جهت یافتن اجساد این دو نفر آغاز شد اما تاریکی هوا و عمق زیاد آب این عملیات را با مشکل مواجه کرد لذا تا روشن شدن هوا عملیات متوقف و صبح جمعه دوباره از سر گرفته خواهد گرفت.

سد سردشت از نوع سنگ‌ریزه‌ای با هسته رسی با طول دریاچه حدود ۳۰ کیلومتر بوده و در ۱۳ کیلومتری جنوب شرقی این شهر بر روی رودخانه زاب کوچک ساخته شده است؛ این مکان هم‌اکنون به یکی از نقاط مهم گردشگری شهرستان تبدیل شده و گردشگران زیادی از شهرهای همجوار نیز برای تفریح به این محل می‌آیند.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی