• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 تیر 1401 - 23:47
  • کد خبر : 1924
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

نماینده سردشت و پیرانشهر : با تصویب طرح جامع مشکلات ساخت و ساز و گسترش شهر سردشت حل شد

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سردشت جزو معدود شهرهای ایران بود که طرح جامع نداشت اما سرانجام صاحب طرح جامع شد.به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: سردشت جزو معدود شهرهای ایران بود که تاکنون طرح جامع نداشت و تنها از طرح هادی روستایی برخوردار

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سردشت جزو معدود شهرهای ایران بود که طرح جامع نداشت اما سرانجام صاحب طرح جامع شد.
به گزارش سردشت پرِس، کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: سردشت جزو معدود شهرهای ایران بود که تاکنون طرح جامع نداشت و تنها از طرح هادی روستایی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: همین باعث شده بود که فضای شهری سردشت نامناسب شود و معلوم نباشد که شهر به کدام سمت و سو در حال حرکت است و حتی خدمات‌رسانی در آن نیز سخت و دشوار بود.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا نیز هر کس در هر سمتی مشغول ساخت و ساز بود و شهرداری نمی‌توانست آن طور که باید و شاید خدمات ارائه بدهد.

وی افزود: از سوی دیگر بحث زمین‌خواری نیز زیاد بود چون فضا و محدوده شهری معلوم نبود اما در طول این سال‌ها محدوده شهر تقریبا دو برابر شده بود.

حسین‌پور اظهار داشت: پس با پیگیری‌های انجام شده، طرح توسعه جامع شهر سردشت توسط معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی به صورت رسمی به شهرداری سردشت ابلاغ شد و با تصویب آن، پیش‌بینی می‌شود که سال‌ها برای ساخت و ساز و گسترش شهر و همچنین مشکلات شهر، مسئله‌ای به وجود نیاید.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی