• تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 23:32
  • کد خبر : 1843
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

عملیات شناسایی و تفحص پیکر شهدای به جامانده جنگ در سردشت آغاز می‌شود

جلسه بررسی شناسایی و تفحص پیکر مطهر شهدای معظم به جامانده از دوران دفاع مقدس با ریاست فرماندار سردشت و با حضور فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در این جلسه ضمن یاد

جلسه بررسی شناسایی و تفحص پیکر مطهر شهدای معظم به جامانده از دوران دفاع مقدس با ریاست فرماندار سردشت و با حضور فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در این جلسه ضمن یاد و خاطره شهدای معظم گفت: این شهرستان در همه حال و شرایط، در همه حوادث دوران انقلاب اسلامی پیش قدم و پیشقراول و وجب به وجب خاک آن قدمگاه مبارک شهدای معظم

بوده است.

لقمان خسروپور شناسایی و تفحص پیکر مطهر شهدای معظم را اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و باتوجه به اینکه این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی منطقه عملیاتی بوده و احتمال وجود پیکر مطهر شهدا وجود دارد جهت همکاری و هماهنگی‌های لازم اعلام آمادگی کرد.

سردار داوود مهاجر فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه اقدامات اساسی در راستای تفحص پیکر مطهر شهدای گرانقدر انجام شده، اطلاعات اهالی مناطق روستایی و رزمندگان و ایثارگران جهت یافتن مهم دانست و خواستار همکاری‌های لازم شد.

بعد از اتمام این جلسه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سردشت به همراه سرهنگ زووار جانشین فرمانده سپاه شهرستان و فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور در راستای شناسایی و تفحص پیکر شهدای معظم از یادمان شهدای بلفت بازدید به عمل آوردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی