• تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 23:37
  • کد خبر : 1852
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تشکیل ۱۵۶۰ پرونده فعال مرتبط با بمباران شیمیایی سردشت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: برای ۱۵۶۰ نفر پرونده فعال در بنیاد شهید در حوزه بمباران شیمیایی سردشت تشکیل شده است. به گزارش سردشت پرِس، فعال در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد،بااشاره به ثبت ۱۲۰ پرونده شهید بمباران سردشت افزود : در

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: برای ۱۵۶۰ نفر پرونده فعال در بنیاد شهید در حوزه بمباران شیمیایی سردشت تشکیل شده است.

به گزارش سردشت پرِس، فعال در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد،بااشاره به ثبت ۱۲۰ پرونده شهید بمباران سردشت افزود : در حال حاضر برای ۱۵۶۰ نفر پرونده فعال در حوزه بمباران شیمیایی سردشت تشکیل شده است.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک درمانی برای جانبازان شیمیایی سردشت تصریح کرد: در سال گذشته ۲۷۰۰ عنوان خدمت پزشکی در این کلینیک ثبت شد و در ۳ماه سال جاری نیز ۷۰۰۰ خدمت پزشکی ثبت شده است.

فعال با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار نفر جامعه شهدا و ایثارگران استان ثبت شده اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰هزار و ۲۰۰نفر شهید، ۱۹هزار و ۸۰۰ نفر جانباز و ۲۰۵۰نفر آزاده هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با تاکید به اینکه ۳۵۰نفر جانباز بالای ۷۵درصد در استان داریم، یاد آور شد: استان در آمارفرزندان شهدا رتبه سوم و آمار ایثارگری رتبه هفتم کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳هزار و ۵۰۰ فرزند شهید در استان شناسایی شده است، افزود: در حوزه اشتغال حدودا برای ۱۲هزار و ۵۰۰ نفر فرزند شهید پرونده اشتغال تنظیم و اشتغال هزار نفر نیز در دست اقدام است.

فعال ادامه داد: در سفر اخیر ریاست جمهوری ۱۷۶۲ نامه در حوزه ایثارگری از طرف مردم ارسال شده که در حال پیگیری است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی