• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 - 18:56
  • کد خبر : 1816
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

توزیع ۴۰‌ هزار جوجه یک روزه در بین روستاییان سردشتی در راستای جلوگیری از معدوم‌سازی توسط مرغداری‌ها

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به همت جهادگران بسیجی بیش از ۴۰‌ هزار قطعه جوجه یک روزه به صورت کاملا رایگان در میان اهالی روستاهای مناطق مرزی این شهرستان توزیع شد. به گزارش سردشت پرِس، سرگرد عبدالله آذرنیاد در این زمینه افزود: این قرارگاه به همت جهادگران بسیجی شهرستان در راستای جلوگیری از

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به همت جهادگران بسیجی بیش از ۴۰‌ هزار قطعه جوجه یک روزه به صورت کاملا رایگان در میان اهالی روستاهای مناطق مرزی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش سردشت پرِس، سرگرد عبدالله آذرنیاد در این زمینه افزود: این قرارگاه به همت جهادگران بسیجی شهرستان در راستای جلوگیری از معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه توسط مرغداری‌ها و کمک به اهالی مناطق مرزی کم‌برخوردار اقدام به ابتکاری جدید و توزیع این جوجه‌ها میان مردم کرده است.

وی ادامه داد: در این اقدام جهادی مرغداری‌هایی که قادر به نگه داشتن و رشد جوجه یک روزه خود نبودند و می‌خواستند جوجه‌ها را معدوم کنند شناسایی سپس هماهنگی‌های لازم به عمل آمد تا جوجه‌ها تحویل بسیج سازندگی شهرستان شده و بین مردم توزیع شود.

سرگرد آذرنیاد گفت: یک بار کامیون جوجه به تعداد بیش از ۴۰ هزار قطعه به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک مرغداری در شهر تبریز تحویل گرفته شد سپس با حضور ۳۰ نفر از جهادگران هماهنگی‌های لازم با دهیاران و اعضای شورای روستاهای مناطق مرزی کم‌برخوردار جهت توزیع انجام گرفت.

وی با بیان اینکه احتمالاً این اقدام جهادی در سطح استان و کشور برای نخستین بار انجام می‌شود، گفت: این محموله در ۱۶ روستای مرزی شهرستان بین مردم به صورت کاملاً رایگان توزیع شد و مقرر شده که ۴۰ هزار قطعه جوجه دیگر نیز در هفته آینده وارد و در مناطق کم برخوردار این شهرستان توزیع شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی