• تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 18:09
  • کد خبر : 1777
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از روستاهای کم‌برخوردار سردشت

مسایل و مشکلات روستاهای «باریکایی، شندره، شموله، شالگه، مرانه و کنه ورچه» با حضور فرماندار سردشت و جمعی از روسای ادارات بررسی شد. فبه گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت عصر پنجشنبه در میان اهالی این روستاها در مسجد روستای باریکایی گفت : برای ارائه خدمات محدودیت امکانات و بودجه‌ای وجود دارد و هرگونه ارائه خدمات

مسایل و مشکلات روستاهای «باریکایی، شندره، شموله، شالگه، مرانه و کنه ورچه» با حضور فرماندار سردشت و جمعی از روسای ادارات بررسی شد.

فبه گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت عصر پنجشنبه در میان اهالی این روستاها در مسجد روستای باریکایی گفت : برای ارائه خدمات محدودیت امکانات و بودجه‌ای وجود دارد و هرگونه ارائه خدمات بر اساس اولویت جمعیت انجام می‌شود.

لقمان خسروپور افزود: امسال با توجه به اینکه محدودیت بودجه سرانه هر خانوار برای گازرسانی در سردشت برداشته شده نهضت گاز رسانی در این شهرستان را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در حوزه آبرسانی روستایی نیز با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، آب شرب تعداد زیادی از روستاها تامین خواهد شد.

فرماندار سردشت ادامه داد: با توجه به اینکه آسفالت و بهسازی راه‌ها هزینه‌ بردار است و محدودیت‌هایی نیز در بخش اعتبارات وجود دارد آسفالت راه‌های روستایی با اولویت بندی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به مسایل و مشکلات این روستا ها، نگاه ویژه‌ای به آنها خواهد شد و پیگیری می شوند.

فرماندار سردشت در این نشست ضمن اینکه برای اجرای طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی اعلام آمادگی کرد و برای شناسایی ظرفیت‌ها و رفع موانع در این مناطق روستایی دستور ایجاد یک کارگروه تخصصی با ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت داد.

در ادامه برخی دهیاران و اعضای شورهای اسلانی این روستاها در سخنانی اشتغال، آسفالت جاده، گازرسانی، تامین آب شرب، نبود فضای مناسب آموزشی، ورزشی و بهداشتی را از اهم مسایل و مشکلات خود دانسته و خواستار نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات این مناطق شدند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

روستاهای ” باریکایی، شندره، شموله، شالگه، مرانه و کنه ورچه ” از توابع بخش ربط و در ۲۰ کیلومتری سردشت واقع شده‌اند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی