• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 - 10:24
  • کد خبر : 1687
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : نیروهای بومی باید شهرستان را مدیریت کنند

فرماندار سردشت گفت: مشکلات شهرستان هدف‌گذاری شده که بهسازی راه‌ها، گازرسانی، تامین آب شرب و رفع مسایل مرزی از اولویت‌ و برنامه‌های مهم این شهرستان هستند و این اهداف به جد و با تمام توان دنبال می‌شوند تا گره گشای مشکلات انباشته باشند. به گزارش سردشت پرِس به نقل از ایرنا، لقمان خسروپور عصر روز

فرماندار سردشت گفت: مشکلات شهرستان هدف‌گذاری شده که بهسازی راه‌ها، گازرسانی، تامین آب شرب و رفع مسایل مرزی از اولویت‌ و برنامه‌های مهم این شهرستان هستند و این اهداف به جد و با تمام توان دنبال می‌شوند تا گره گشای مشکلات انباشته باشند.

به گزارش سردشت پرِس به نقل از ایرنا، لقمان خسروپور عصر روز چهارشنبه در آیین معارفه بخشدار جدید بخش ربط اظهار کرد: دولت سیزدهم برای مشکلات برنامه دارد و هدفمند برنامه‌ها را اجرا می‌کند و برای پاسخگویی به مردم و رفع مسایل و مشکلات در تلاش است.

وی ادامه داد: شرایط تغییر کرده و امروز برای رفع موانع نیازمند مدیران جهادی و پایه کار هستیم و با حرف و گفتار درمانی مشکل حل نخواهد شد بلکه بیشتر باید دنبال عمل بود و عمل کرد.

فرماندار سردشت با بیان اینکه در این شهرستان چند مشکل اساسی و مهم وجود دارد که برای رفع آنها هدف‌گذاری و اولویت بندی شده، تصریح کرد: یکی از موانع اصلی توسعه شهرستان راه‌ها است که این شهرستان راه‌ مناسبی ندارد، این موضوع اولویت نخست است و به عنوان یک مطالبه عمومی دنبال می‌شود و باید از سوی مردم نیز به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شده است.

خسروپور بیان کرد: مسایل و مشکلات مرزی، گازرسانی و آب رسانی از اولویت‌های بعدی هستند که به جد دنبال می‌شوند.

وی گفت: نبود تصفیه خانه، کمبود مخزن، تامین آب شرب و کمبود فضای آموزشی از مشکلات شهر ربط هستند و اجرای هر طرحی در این راستا جزو طرح ها استراتژیک و ضروری این شهر است که این مشکلات نیز دنبال می‌شود.

خسروپور با بیان اینکه شهرستان را باید نیروهای بومی مدیریت کنند و بر همین مبنا نیز پیشنهاد بخشدار جدید داده شد، اضافه کرد: بخشدار جدید یکی از کارمندان صادق و دلسوز و بی حاشیه فرمانداری بود، با وجود اینکه با مشکل نیرو در فرمانداری روبه رو هستیم اما ترجیح دادیم که وی در شهر ربط انجام وظیفه کند.

وی خاطر نشان کرد: انتظاری که از مردم و مسئولان محلی می‌رود این است بخشداری را با تمام توان همراهی و همکاری کنند.

وی از بخشداری نیز خواست تا دنبال حل مشکلات مردم باشند، مسایل و مشکلات را به صورت کلی رصد کند و از مردم کمک بگیرد و ارتباط نزدیکی با معتمدین، اهالی روستا و دهیاران داشته و این ارتباط طوری باشد که مردم مسئول را از خود بداند.

در پایان هه‌ژار اسمعیل‌زاده به عنوان بخشدار ربط معرفی شد.

وی کارشناسی امور شوراها و دهیاری های بخش وزینه، کارشناسی سیاسی،امنیتی بخشداری مرکزی، کارشناسی امور شوراها و دهیاری های بخش مرکزی،کارشناسی انتخابات بخش مرکزی و مسئول امور اداری و مالی فرمانداری سردشت را در سابقه کاری خود دارد.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی