• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 - 10:33
  • کد خبر : 1695
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سردشت از نظر شاخص ها در سطح پایین استان و در بن بست توسعه قرار دارد

فرماندار سردشت : این شهرستان نماد ایثار و مقاومت است اما متاسفانه به لحاظ شاخص ها در سطح پایین استان قرار دارد و سالهاست در بحث توسعه به بن بست برخورد کرده است به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در جریان آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی گفت: این شهرستان نماد ایثار و مقاومت است اما

فرماندار سردشت : این شهرستان نماد ایثار و مقاومت است اما متاسفانه به لحاظ شاخص ها در سطح پایین استان قرار دارد و سالهاست در بحث توسعه به بن بست برخورد کرده است

به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در جریان آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی گفت: این شهرستان نماد ایثار و مقاومت است اما متاسفانه به لحاظ شاخص ها در سطح پایین استان قرار دارد.

لقمان خسروپور با اشاره به ظرفیت‌های مناسب شهرستان در حوزه‌های مختلف افزود: این شهرستان در حوزه سرمایه‌گذاری با مشکلات جدی روبرو است و هیچ پروژه فاخری در آن وجود ندارد.

وی ادامه داد : شهرستان در بحث توسعه سالهاست به بن بست برخورد کرده و همه امید بسته‌اند که در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی گره‌های توسعه شهرستان باز شود.

خسروپور بیان کرد : رفع این مشکلات و بازگشایی اقتصادی ممکن نیست جز با تصمیمات جهادی و انقلابی در حوزه هایی که می تواند در سرنوشت اقتصادی مردم تأثیرگذار باشد و انتظار می‌رود در حوزه سرمایه‌گذاری

مدیرعامل سازمان به مردم وعده بدهد تا یک پروژه فاخر در این شهرستان اجرا کند.

وی با اشاره به مشکلات و کاستی های حوزه درمان و سلامت شهرستان خواستار تجهیزات و امکانات بیشتر، جذب پزشکان متخصص، برگزاری آزمون محلی در خرداد ماه سالجاری برای جذب نیروهای بومی، راه اندازی رادیولوژی و سونوگرافی و اعزام تیم تحقیقاتی جهت سرمایه‌گذاری در شهرستان شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: با اجرای طرح بیمه درمان، 5.5 میلیون نفر دیگر از جمعیت کشور تحت پوشش قرار گرفتند.

میرهاشم موسوی افزود: اکنون در کشور به برکت نظام مقدس اسلامی 73 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی ( 50 درصد تامین اجتماعی و 23 درصد سایر بیمه‌ها) هستند و در بیمه درمان 100 درصد جامعه تحت پوشش هستند.

وی ادامه داد: مردمان این دیار رنج دوران دیده‌اند تا نام ایران عزیز اسلامی بدرخشد لذا خدمات و رفاه اجتماعی ارائه شده امروز نیز جبران بخشی از این مقاومت و ایثارها است.

موسوی با تاکید بر اینکه توزیع عادلانه خدمات و امکانات از اهداف مهم سازمان است، اظهار کرد: رویکرد جدیدی که دنبال می‌شود توسعه خدماتی به لحاظ زیربنایی و زیرساختی و توسعه درمان با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی از سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و رونق منطقه مرزی سردشت با مشارکت تامین اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

امام جمعه و نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به محرومیت و مشکلات حوزه سلامت و درمان این شهرستان، خواستار نگاه ویژه به این شهرستان شدند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی