• تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 22:40
  • کد خبر : 1635
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی در بین کارگران سردشتی

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر ۵۷۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌ کارگران این شهرستان توزیع شد. به گزارش سردشت پرِس، سرهنگ جبار فصاحت روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه این تعداد

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر ۵۷۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌ کارگران این شهرستان توزیع شد.

به گزارش سردشت پرِس، سرهنگ جبار فصاحت روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه این تعداد بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تهیه شد.

وی افزود: هر بسته شامل پنج قلم کالا از جمله برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن و خرما به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت اضافه کرد: این بسته‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه شده و توسط حوزه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان با اولویت کارگران و استادکاران ساختمانی، اعضای خانه کارگری، شهرداری، ادارات خدمات رسان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون در قالب ۲۱ مرحله بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

این شهرستان دارای سه هزار نفر کارگر و استادکار ساختمانی است که مشمول قانون کار نیستند، از این تعداد تنها یک هزار و ۷۰۰ نفر بیمه تامین اجتماعی هستند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی