• تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 23:28
  • کد خبر : 1619
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

سالن زیبایی ارایه دهنده خدمات پزشکی بصورت غیرمجاز در سردشت پلمب شد

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: کارشناسان نظارت بر درمان یک سالن زیبایی که به صورت غیرمجاز در امر پزشکی دخالت داشت را در این شهرستان شناسایی و با دستور قضایی پلمب کردند. به گزارش سردشت پرس, سیامند محمدی روز جمعه افزود: این سالن زیبایی به دلیل دخالت در انجام امور پزشکی

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: کارشناسان نظارت بر درمان یک سالن زیبایی که به صورت غیرمجاز در امر پزشکی دخالت داشت را در این شهرستان شناسایی و با دستور قضایی پلمب کردند.

به گزارش سردشت پرس, سیامند محمدی روز جمعه افزود: این سالن زیبایی به دلیل دخالت در انجام امور پزشکی و تهدید سلامت پلمب و فرد متخلف شاغل در آن نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ مرکز زیبایی و پزشکی از جمله دندانپزشکی غیرمجاز به علت دخالت در امور پزشکی و فعالیت‌های بدون تخصص پلمب شده‌اند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت اظهار کرد: مراجعه به این مراکز تهدیدی برای سلامت شهروندن بوده و در این راستا با شناسایی این اماکن، فعالان در آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز مجاز قانونی مراجعه کنند، گفت: مراکز مجاز دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند و این مجوز باید در معرض دید عمومی باشد.

وی تاکید کرد: همشهریان گرانقدر می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است

منبع : ایرنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی