• تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 0:49
  • کد خبر : 1602
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فعالیت بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی در سردشت آغاز میشود

بنیاد علوی در ادمه ماموریت محرومیت زدایی خود در آذربایجان غربی، در شهرستان تکاب به عنوان منطقه هدف جدید و در سردشت به عنوان منطقه ویژه فعالیت خواهد کرد. به گزارش سردشت پرِس به نقل از صداوسیما، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز در جلسه با استاندار بنیاد علوی پیشرو در محرومیت زدایی آذربایجان

بنیاد علوی در ادمه ماموریت محرومیت زدایی خود در آذربایجان غربی، در شهرستان تکاب به عنوان منطقه هدف جدید و در سردشت به عنوان منطقه ویژه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سردشت پرِس به نقل از صداوسیما، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز در جلسه با استاندار بنیاد علوی پیشرو در محرومیت زدایی آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در ۵ سال گذشته بنیاد علوی خدمات شایانی برای محرومیت زدایی در شهرستان چالدران انجام داده است و بزودی همزمان با تکمیل طرح های نیمه تمام در چالدرن ماموریت خود را در تکاب و سردشت آغاز خواهد کرد.

فتاح اضافه کرد: با پیشنهاد استاندار آذربایجان‌غربی، در تکاب به عنوان منطقه هدف مطالعاتی را آغاز می‌کنیم و سردشت را هم به عنوان منطقه ویژه آبادانی و پیشرفت تعیین کرده‌ایم.

فتاح افزود: در بخش مسکن هم از مجموع ۱۸ هزار طرح احداث مسکن محرومان و خانواده های داری دو معلول تحت پوشش بهزیستی ۱ هزار و ۴۰۰ واحد سهم آذربایجان غربی و در دست اجراست و تعداد قابل توجهی از طرح احداث ۶۰۰ کلاس درس با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش را به این استان اختصاص خواهیم داد.

وی همچنین از مشارکت بنیاد مستضعفان در طرح احداث طرح مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: سهم آذربایجان غربی ۴۶۲ واحد بود که در این سفر به ۷۰۰ واحد افزایش پیدا کرد .

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور از واگذاری ۶ هزار و ۷۰۰ قعطه زمین پس از ۴۰ سال بلاتکلیفی از سهم بنیاد به مردم در شاهیندژ هم خبر داد و تصریح کرد: ما به احترام مردم این تعداد قطعه را با ارزش ۳ هزار میلیارد تومان بصورت رایگان واگذار کردیم تا سهمی در محرومیت زدایی داشته باشیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی