• تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 0:52
  • کد خبر : 1605
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ساختمان MRI با همت خیرین در سردشت احداث میشود

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت گفت: خیّران نیک‌اندیش، هزینه احداث ساختمان MRI در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر را تقبل کرده‌اند. به گزارش سردشت پرِس، داوود آتشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از طرف هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک دستگاه MRI به بیمارستان

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت گفت: خیّران نیک‌اندیش، هزینه احداث ساختمان MRI در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر را تقبل کرده‌اند.

به گزارش سردشت پرِس، داوود آتشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از طرف هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک دستگاه MRI به بیمارستان سردشت منوط به احداث ساختمان تخصیص و موافقت اصولی آن نیز از طرف این وزارتخانه صادر شده است.

وی ادامه داد: شورای خیرین سلامت شهرستان نیز که پیشتر احداث ساختمان دیالیز را تقبل کرده بودند، احداث ساختمان MRI را نیز بر عهده گرفتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شورای خیرین سلامت شهرستان گفت: ساختمان بخش MRI در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط شورای خیرین سلامت شهرستان ساخته خواهد شد.

آتشی اظهار کرد: در حال حاضر ساختمان بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت نیز به همت خیران شورای سلامت شهرستان در زمینی به مساحت ۶۲۰ متر مربع در یک طبقه با ۲۲ تخت با هزینه ۸۵ میلیارد ریال در حال احداث است.

سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی