• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 - 18:40
  • کد خبر : 1599
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

یادواره ۶ شهید روحانی در سردشت برگزار شد

یادواره ۶ شهید والامقام روحانی با حضور فرماندار، امام جمعه ، اعضای شورای اداری ، علمای اهل سنت و خانواده های معظم شهدا در مسجد دارالسلام سردشت برگزار شد. به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای معظم گفت: روحانیون در طول دوران انقلاب اسلامی درهمه صحنه ها، زمان ها و موقعیت

یادواره ۶ شهید والامقام روحانی با حضور فرماندار، امام جمعه ، اعضای شورای اداری ، علمای اهل سنت و خانواده های معظم شهدا در مسجد دارالسلام سردشت برگزار شد.

به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای معظم گفت: روحانیون در طول دوران انقلاب اسلامی درهمه صحنه ها، زمان ها و موقعیت ها ، پیشقراول، راهنما  بوده اند وجانشان را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند .

لقمان خسروپور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: روحانیت پایگاه ارزشمندی در میان مردم دارند و برای بسیاری از مسایل و مشکلات جامعه مرجع هستند ، در بسیاری از مواقع و زمان ها از زندگی خود گذشته اند وبه دنبال امورات مردم بوده اند.

امام جمعه سردشت نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بالاترین درجه ای که هر انسانی به آن دست می یابد شهادت است و شهادت مختص به یک قشری نبوده و نیست.

ماموستا محمد واوی افزود: در تمام رسته ها و مشاغل شهدای روحانی داریم و این نشان از آن است که در همه زمینه ها روحانیون بامردم بوده وهستند .

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنگره چهار هزار شهید از برنامه پایانی این مراسم بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی