• تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 22:56
  • کد خبر : 1555
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

زیباسازی ۱۵ کلاس درس مدارس روستایی توسط هنگ مرزی سردشت

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: به همت مرزبانان این شهرستان ۱۵ کلاس درس مدارس روستایی مناطق مرزی رنگ آمیزی، نقاشی و زیباسازی شد و تحویل آموزش و پرورش گردید. به گزارش سردشت پرس سرهنگ وحید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: مرزبانان در راستای نشاط و شاداب سازی محیط مدارس روستاهای مرزی و با همکاری آموزش

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: به همت مرزبانان این شهرستان ۱۵ کلاس درس مدارس روستایی مناطق مرزی رنگ آمیزی، نقاشی و زیباسازی شد و تحویل آموزش و پرورش گردید.

به گزارش سردشت پرس سرهنگ وحید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: مرزبانان در راستای نشاط و شاداب سازی محیط مدارس روستاهای مرزی و با همکاری آموزش و پرورش ۱۵ کلاس درس همراه با چند دیوار مدرسه به متراژ کلی ۸۵۰ مترمربع را با رنگ‌های شاد نقاشی و رنگ آمیزی کردند.

وی افزود: رنگ آمیزی و نقاشی این مدارس توسط ۲ استادکار همراه با چهار نیروی کاری در مدت ۲۰ روز انجام شد.

فرمانده هنگ مرزی سردشت با بیان اینکه برای نقاشی و رنگ آمیزی این مدارس یک میلیارد ریال هزینه شد، اضافه کرد: مدارسی در این طرح زیباسازی شد که به لحاظ فضای محیطی برای دانش آموزان مناسب نبودند.۱۵ کلاس درس مناطق مرزی سردشت توسط مرزبانی زیباسازی شد

سرهنگ قویدل اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد تا اگر مدارس روستاهای مرزی دیگری نیز به رنگ آمیزی و شاداب سازی داشته باشد توسط این هنگ مرزی تعمیر، بازسازی و رنگ آمیزی شود.

به گزارش سردشت پرس، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.در این شهرستان ۲۵ هزار و ۱۲۴ نفر دانش آموز با هزار و ۴۳ کلاس درس با تدریس ۱۸۴۵ معلم مشغول به تحصیل هستند.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی