• تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 17:31
  • کد خبر : 1546
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

امام جمعه مهاباد : اعتبار احداث تونل در گردنه زمزیران تامین شود

امام جمعه مهاباد گفت: مسیرهای دسترسی و را های ارتباطی در بخش هر و روستا بویژه مسیر بوکان به مهاباد و مهاباد به سردشت نیازمند به اصلاح دارد و اعتبار احداث تونل در گردنه زمزیران باید از طرف دولت تامین شود به گزارش سردشت پرِس، ماموستا عبدالسلام امامی روز جمعه در اجتماع مردم در تالار

امام جمعه مهاباد گفت: مسیرهای دسترسی و را های ارتباطی در بخش هر و روستا بویژه مسیر بوکان به مهاباد و مهاباد به سردشت نیازمند به اصلاح دارد و اعتبار احداث تونل در گردنه زمزیران باید از طرف دولت تامین شود

به گزارش سردشت پرِس، ماموستا عبدالسلام امامی روز جمعه در اجتماع مردم در تالار وحدت مهاباد از حضور رییس جمهور در این شهرستان تقدیر کرد و افزود:  توجه و ارتقای وضعیت معیشت مردم با نگاه ویژه دولت به پتانسیل‌های موجود در منطقه امکان پذیر است.

او افزود: بازگشایی بازارچه‌های مرزی و رونق مبادلات مرزی باید در دولت مردم آیت الله رئیسی در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم مرزنشین انجام گیرد.

امامی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت راه و راه های مواصلاتی یکی دیگر از مطالبات مردم است، اظهار کرد: مسیرهای دسترسی و را های ارتباطی در بخش هر و روستا بویژه مسیر بوکان به مهاباد و مهاباد به سردشت نیازمند به اصلاح دارد و اعتبار احداث تونل در گردنه زمزیران باید از طرف دولت تامین شود.

امام جمعه مهاباد گفت: فعالیت استاندار آذربایجان غربی و تشکیل جلسات شورای اداری در نقاط مرزی استان قابل تقدیر است و نماینده ولی فقیه به محور وحدت و همبستگی در استان تبدیل شده است.

ماموستا امامی تاکید کرد: از دولت سیزدهم درخواست داریم روز ۱۲ ربیع الاول به عامل تقویت الگوی جهاد اسلام به عنوان روز ملی تعطیل رسمی اعلام شود

او در پایان با اشاره به موقعیت خاص سیاسی و فضاسازی رسانه های معاند گفت: اعتبار و منابع مالی سازمان صدا و سیما و سایر خبرگزاری‌های داخلی این شهرستان در راستای مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن باید تقویت شود.

به گزارش سردشت پرِس،  آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در قالب بیست و یکمین سفر استانی خود وارد شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی شد.

منبع : کردپرس

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی