• تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 17:00
  • کد خبر : 1481
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد در سردشت برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد در این شهرستان با رقابت ۵۴۴ داوطلب آغاز شده و تا روز جمعه، ادامه دارد. به گزارش سردشت پرِس، نجم الدین سمیعی روز چهار شنبه اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد داوطلبان این شهر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به حد نصاب

مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد در این شهرستان با رقابت ۵۴۴ داوطلب آغاز شده و تا روز جمعه، ادامه دارد.

به گزارش سردشت پرِس، نجم الدین سمیعی روز چهار شنبه اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد داوطلبان این شهر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به حد نصاب لازم برای تعیین حوزه امتحانی رسیده است یک حوزه مستقل در آن آزمون برگزار خواهد شد.

سمیعی اضافه کرد: تعیین یک شهر برای آزمون از نظر سازمان سنجش آموزش کشور بر مبنای معیار هایی از قبیل تعداد داوطلبان در یک نوبت، برگزاری وجود فضای فیزیکی مناسب،  وجود عوامل اجرایی با تجربه و توانمندی و برخی ملاحظات حفاظت آزمون صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این شهرستان به دلیل صعب العبور بودن منطقه و دوری به مرکز و شهرهای عمقی کشور و راه‌های نامناسب همیشه یکی از دغدغه ها و مشکلات جوانان داوطلب برای شرکت در آزمون بوده که امسال خوشبختانه با پیگیری و تلاش‌های نماینده شهرستان این مشکل مرتفع و سردشت به عنوان یکی از حوزه‌ها انتخاب شد.

مدیر آموزش و پرورش سردشت بیان کرد: آزمون با مدیریت آموزش و پرورش در چهار مدرسه در ۲ نوبت صبح و عصر طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آزمون از تعداد ۵۴۴ داوطلب شرکت کرده که شامل ۳۰۴ نفر مرد و ۲۴۰ نفر بانو است.

مدیر آموزش و پرورش گفت: در روز چهار شنبه ۱۸ نفر، روز پنجشنبه ۳۶۷ نفر و روز جمعه ۱۵۸ نفر آزمون می‌دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی