• تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 9:59
  • کد خبر : 1478
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

میزان ریزگردهای آسمان سردشت از ۱۳ برابر حد مجاز گذشت

هوای سردشت در وضعیت خطرناک قرار گرفت به گزارش سردشت پرس, رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت در گفتگو با صداوسیما با اعلام این خبر گفت: میزان ریزگردها در آسمان این شهرستان از ۱۳برابر حد مجاز و استانداردهای جهانی گذشت خالد بایزیدی افزود : میزان ریزگردها و ذرات معلق درهوای سردشت ۱۷۰۰ میکروگرم در

هوای سردشت در وضعیت خطرناک قرار گرفت

به گزارش سردشت پرس, رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت در گفتگو با صداوسیما با اعلام این خبر گفت: میزان ریزگردها در آسمان این شهرستان از ۱۳برابر حد مجاز و استانداردهای جهانی گذشت

خالد بایزیدی افزود : میزان ریزگردها و ذرات معلق درهوای سردشت ۱۷۰۰ میکروگرم در متر مکعب است که ۱۳ برابر حد مجاز و استانداردهای جهانی است.

بایزیدی هم چنین افزود: هوای سردشت متاثر از جابجایی ریزگردها از عراق و صحرای عربستان به کشور در وضعیت ناسالم قرار گرفته است و آلودگی هوا تا آخرین ساعات امروز ادامە خواهد داشت.

بایزیدی هم چنین تاکید کرد: باتوجە به سوپر جاذب بودن این ذرات کلیه موادشیمیایی و آلودگی های موجود در هوا را به خود جذب می کنند و این وضعیت جوی برای کودکان،افراد مسن، و کسانی که دارای بیماریهای قلبی و ریوی هستند مخصوصا جانبازان شیمیایی خطرناک است.

این افراد سعی کنند به جز موارد ضروری از خانه هایشان خارج نشوند.میزان استاندارد ریزگردها در حالت طبیعی در هوا 150 میکروگرم در مترمکعب است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی