• تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 17:13
  • کد خبر : 1484
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

دیدار فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی با خانواده‌های شهیدان در سردشت

فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان « ماموستا محمد عظیمی و نوزاد رمضانی » دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سردشت پرِس ؛ سردار شهسواری فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی، مسئول مردم یاری و محرومیت‌زدایی، لقمان خسروپور فرماندار سردشت، فرمانده سپاه شهرستان، امام جمعه ربط،مسئول نماینده ولی

فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان « ماموستا محمد عظیمی و نوزاد رمضانی » دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سردشت پرِس ؛ سردار شهسواری فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی، مسئول مردم یاری و محرومیت‌زدایی، لقمان خسروپور فرماندار سردشت، فرمانده سپاه شهرستان، امام جمعه ربط،مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت و رئیس اداره بنیاد شهید با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام « ماموستا محمد عظیمی و نوزاد رمضانی » دیدار و گفتگو کردند.

در پایان این دیدارها سردار شهسواری با خانواده شهیدان عظیمی و رمضانی از شهدای (روحانی و پیشمرگ مسلمان) با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

شهید ماموستا عظیمی در 30 رمضان سال 1366 در مسجد جامع سردشت و نوزاد رمضانی در سال 1387 حین ماموریت در منطقه کترال سردشت به فیض شهادت نائل آمدند

به گزارش سردشت پرِس ماموستا شهيد «ملا محمد عظيمي» متولد سال 1315 تا مقطع کاردانی علوم دینی تحصیلاتش را ادامه داد و در 25 سالگی پیش نماز روستای گناوه شد. در دوران انقلاب، امام جمعه شهرستان سردشت بود، و همچنین از پایه گذاران مرکز بزرگ اسلامی در شهرستان سردشت بود تا اینکه هشتم خرداد سال 66 در حالي كه روزه بود و از نماز جماعت مغرب به طرف خانه برمي گشت، توسط عوامل ضدانقلاب ترور شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی