• تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 22:47
  • کد خبر : 1495
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

تصفیه خانه و ساختمان اداری شهرک صنعتی سردشت احداث می‌شوند

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور گفت : تصفیه خانه شهرک صنعتی سردشت امسال اجرایی خواهد شد و ساختمان اداری نیز در حد نیاز جزو تعهدات ما است که انجام خواهد گرفت. به گزارش سردشت پرس جلسه بررسی مسایل و مشکلات زیرساخت‌های شهرک صنعتی سردشت با محوریت تکمیل زیرساخت‌ها شهرک و توسعه

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور گفت : تصفیه خانه شهرک صنعتی سردشت امسال اجرایی خواهد شد و ساختمان اداری نیز در حد نیاز جزو تعهدات ما است که انجام خواهد گرفت.

به گزارش سردشت پرس جلسه بررسی مسایل و مشکلات زیرساخت‌های شهرک صنعتی سردشت با محوریت تکمیل زیرساخت‌ها شهرک و توسعه بخش صنعت شهرستان به ریاست فرماندار سردشت و با حضور معاون فنی سازمان و نماینده پارلمانی صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از روسای ادارات برگزار شد.

فرماندار سردشت در این جلسه گفت: در این شهرستان استعداد‌های نهفته، بالفعل و بالقوه وجود دارد اما متاسفانه به دلیل بی توجهی آن طور که باید و شاید حوزه صنعت شهرستان شکوفا نشده است.

لقمان خسروپور افزود: یکی از مشکلات و دغدغه در این حوزه نبود زمین مناسب برای واگذاری به صنعت کاران و تولیدکنندگان متقاضی است که برای رفع این موضوع باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم شهرستان و ارتباط نزدیک با کشور عراق، توسعه شهرک صنعتی را ضروری خواند و بیان کرد: اگر به حوزه صنعت شهرستان کمی توجه شود و ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان نمایان و بستر سازی کنیم قطعاً یک توسعه متوازن در این شهرستان بوجود خواهد آمد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور نیز در این جلسه با اشاره به اهداف سفر گفت: با این نیت و هدف وارد شهرستان شدیم که هر تصمیمی گرفته شود با یک برنامه و زمان بندی مشخص عملیاتی نماییم.

فتحعلی محمدزاده افرود: در مناطق دور دست و محروم و خصوصاً شهرستان سردشت با ظرفیت ویژگی‌های مناسبی که دارد فقط صنایع کوچک و متوسط می‌تواند ایفای نقش کنند و این منطقه مستعدی برای چنین صنایعی است که ما می‌توانیم بستر و زیرساخت های لازم برای آن فراهم کنیم و با ۳۰ تا ۴۰ هکتار زمین واحدهای صنعتی را احداث و متمرکز کنیم .

وی بیان کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی امسال اجرایی خواهد شد و ساختمان اداری نیز در حد نیاز جزو تعهدات ما است که انجام خواهد گرفت.

محمدزاده ادامه داد: آتش نشانی اگر شاخص های لازم را داشته باشد در برنامه مجمع خواهیم گذاشت و در مهرماه مصوب می‌کنیم و سال آتی اجرا خواهیم کرد .

وی با اشاره به انتقال شبکه آب شهرک گفت: اگر این امکان را بدهند که شبکه آب را مستقل کنیم حتماً این طرح نیز در دستور کار خواهد گرفت فقط باید مسئولان محلی موضوع را بررسی و اعلام کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی