• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 17:10
  • کد خبر : 1436
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

4 نانوایی در سردشت سلب امتیاز شدند

فرماندار سردشت گفت: در پی کمبود نان و مشکلات به وجود آمده از سوی نانوایی ها، کارشناسان پس از بازرسی های میدانی با واحدهای متخلف برخورد و 4 نانوایی را سلب امتیاز کردند و سهمیه آرد 20 واحد متخلف دیگر را کاهش دادند. به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در گفتگو با صدا و سیما گفت:

فرماندار سردشت گفت: در پی کمبود نان و مشکلات به وجود آمده از سوی نانوایی ها، کارشناسان پس از بازرسی های میدانی با واحدهای متخلف برخورد و 4 نانوایی را سلب امتیاز کردند و سهمیه آرد 20 واحد متخلف دیگر را کاهش دادند.

به گزارش سردشت پرِس، فرماندار سردشت در گفتگو با صدا و سیما گفت: متاسفانه چند روزی بود یک فضای روانی در سطح جامعه مبنی بر کمبود نان و گرانی نان ایجاد شده بود که سریعا با بازدید های میدانی وضعیت نانوایی های این شهرستان بررسی شد.

لقمان خسروپور با بیان اینکه در این شهرستان کمبود سهمیه آرد وجود ندارد و طبق روال گذشته سهمیه ها تخصیص داده می شود گفت: جو روانی ایجاد شده در این شهرستان باعث شلوغی نانوایی ها و تخلف برخی خبازی ها شده بود که بازرسان به این موضوع رسیدگی کردند.

وی بیان کرد: طی بازرسی و بازدیدهای میدانی تعدادی از واحدهای نانوایی متخلف شناسایی که خودسرانه اقدام به تعطیلی یا کم کاری و یا کم فروشی می کردند.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت نیز در این رابطه گفت: شائبه هایی که در رابطه با افزایش قیمت نان و همچنین کمبود آرد در سطح شهرستان وجود دارد اصلا صحت ندارد.

احمد علیپور افزود: خوشبختانه هم میزان آرد به صورت کامل هست و هم هیچ گونه افزایش قیمتی در کار نیست و این قول به مردم خواهیم داد آرد و نان به طور کامل در اختیارشان قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه یک سری تخلفاتی از جانب خبازی ها انجام شد از جمله کم فروشی، تعطیلی خود سرانه، عرضه خارج از شبکه که واحد های متخلف بدانند کسانی که با سفره مردم بازی کنند برخورد قاطع خواهد شد.

علیپور بیان کرد: واحدهای متخلف از طریق بازرسین قرارگاه امنیت غذایی شهرستان شناسایی و به تعداد 40 فقره پرونده تشکیل که بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان 4 واحد سلب امتیاز و 20 واحد نیز کسر سهمیه شدند.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه تخلفات آرد و نان را به قرارگاه امنیت غذایی واقع در جهاد کشاورزی شهرستان گزارش کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی