• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 17:12
  • کد خبر : 1439
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

ویزیت رایگان ۲۷۰ نفر از روستائیان “مزن آباد” سردشت

اهالی یکی از روستاهای شهرستان مرزی سردشت خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند. به گزارش سردشت پرِس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بهداشت و سلامت سه گروه پزشکی به یکی از روستاهای کم برخوردار این شهرستان مراجعه و به اهالی این روستا خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند. داوود آتشی

اهالی یکی از روستاهای شهرستان مرزی سردشت خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند.

به گزارش سردشت پرِس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بهداشت و سلامت سه گروه پزشکی به یکی از روستاهای کم برخوردار این شهرستان مراجعه و به اهالی این روستا خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

داوود آتشی افزود: این سه گروه پزشکی با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای مختلف این شهرستان با حضور در روستای مرزی “مزن آباد” از توابع بخش مرکزی این شهرستان به اهالی این روستا خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

آتشی گفت: در این طرح ۳۰ نفر شامل سه پزشک متخصص قلب، داخلی و زنان و زایمان، پزشک عمومی،بینایی و شنوایی سنجی، کارشناس تغذیه، تکنسین دارو، پرستار، روانشناس، کارشناسان اورژانس اجتماعی، بهورز و مراقبین سلامت و داوطلبان هلال احمر به صورت رایگان خدمات درمانی و پزشکی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت مرکز بهداشت، هلال احمر، بهزیستی و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان اجرا شد و در آن ۲۷۰ نفر از روستائیان بصورت رایگان ویزیت و معاینه  شدند و ۲۲۰ قلم دارو به ارزش کلی بیش از ۲۰۰ میلیون ریال نیز بین آنها توزیع شد.

آتشی افزود: این نخستین گروه پزشکی اعزامی به مناطق کم برخوردار شهرستان در سال جاری بود و تا پایان سال این اعزامها به مناسبت ‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

روستای مرزی “مزن آباد” با ۱۱۰ خانوار و ۴۵۰ نفرجمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز شهرستان سردشت واقع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی