• تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 17:16
  • کد خبر : 1445
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

هشت تن مواد خوراکی غیر بهداشتی در سردشت معدوم شد

 مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: هشت هزار کیلوگرم مواد خوراکی غیرقابل مصرف و غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان معدوم شد. به گزارش سردشت پرِس، دکتر داود آتشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد

 مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: هشت هزار کیلوگرم مواد خوراکی غیرقابل مصرف و غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان معدوم شد.

به گزارش سردشت پرِس، دکتر داود آتشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی بازرسان بهداشت محیط مقدار تقریبی هشت تن انواع مواد غذایی و آرایشی غیر مجاز که کشف و ضبط شده بود، امروز با حضور نماینده دادستان و همکاری شهرداری معدوم شد.

وی ادامه داد: هفت تن از این مواد مربوط به مواد خوراکی و آشامیدنی و یک تن آن نیز مواد آرایشی قاچاق و غیر بهداشتی بود که در محل دفن زباله معدوم سازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اضافه کرد: این مقدار مواد غذایی به دلیل فقدان مشخصات ۹ گانه در صورت مصرف و استفاده می توانست سلامت شهروندان را با خط مواجه سازد.

آتشی بیان کرد: در طول اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی ۱۰ کارشناس و بازرس بهداشت محیط در قال پنج تیم بازرسی سیار  با همکاری ادارات اصناف، صنعت و معدن و تجارت ،تعزیرات حکومتی،شهرداری براین مراکز در ساعات مختلف شبانه روز نظارت داشتند.

وی از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده عرضه مواد غذایی غیربهداشتی، از طریق تلفن مستقیم واحد سلامت محیط کار شهرستان سردشت یا سامانه تلفن رایگان ۱۹۰ اعلام کنند تا کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان بررسی های لازم را انجام

سردشت با ۱۲۰ هزار نفرجمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی