• تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 22:33
  • کد خبر : 1424
  • مشاهده :  -
  • چاپ خبر

فرماندار سردشت : بخش عمده نلاس آب ندارند / عدم امکان آبرسانی به ۱۱۰ روستا حتی با تانکر آب

فرماندار سردشت در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه آبفای و برق شهرستان سردشت گفت : بخش عمده مردم شهر نلاس آب ندارند و امکان آبرسانی به ۱۱۰ روستای شهرستان حتی با تانکر آب هم ممکن نیست به گزارش سردشت پرس, امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه نشستی با حضور فرماندار سردشت، نماینده مردم شهرستان‌های سردشت

فرماندار سردشت در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه آبفای و برق شهرستان سردشت گفت : بخش عمده مردم شهر نلاس آب ندارند و امکان آبرسانی به ۱۱۰ روستای شهرستان حتی با تانکر آب هم ممکن نیست

به گزارش سردشت پرس, امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه نشستی با حضور فرماندار سردشت، نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ، معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو ، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و اعضای شورای اسلامی شهرهای ربط ، نلاس و میرآباد مشکلات حوزه آب و برق در سالن اجتماعات سد کانی سیب پیرانشهر برگزار شد.

فرماندار سردشت در این جلسه گفت: اکثریت شاخص ‌های این شهرستان در سطح پایین است و وضعیت مطلوبی ندارد ، اقداماتی انجام شده اما برای اینکه به حد مطلوبی برسد هم زمان و اعتبار و هم نگاه ویژه‌ای می‌خواهد که بتوان بر مشکلات موجود فایق آمد.

لقمان خسروپور افزود: سالهاست مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف تلنبار شده و واقعیتش مردم انتظار دارند امروز در دولت مردمی آیت الله رئیسی که تبعیض‌ها و ناعدالتی‌های که در حق این شهرستان شده جبران شود.

خسروپور با بیان اینکه شهرستان دارای ۸ هزار جانباز شیمیایی و بیش از ۸۵۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده و در دوران دفاع مقدس نیز مجاهدت زیادی داشته، بیان کرد: انتظار مردم یک انتظار به حقی است که با نگاه و عنایت ویژه مسئولان مسایل و مشکلات آنان در همه حوزه‌ها خصوصا حوزه آب برطرف شود .

وی ضمن تقدیر از زحمات مهندس حسین‌پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آب و فاضلاب استان ادامه داد: الحاق ۵۲ روستا به طرح شهیدان ژاله خیلی پیگیری شده و باتوجه به اینکه مقدمات کار انجام شده اما متاسفانه پاسخ‌ها آنچنان نبوده و جوابی به دست نیاوردیم که انتظار می‌رود در این جلسه مصوباتی در این راستا صورت گیرد.

فرماندار سردشت اظهار کرد: در این شهرستان ۱۱۰ روستا تنش آبی دارند که حتی نمی‌توان با تانکر آب برد چراکه راه‌های صعب العبوری دارند.

وی تصریح کرد: احداث تصفیه خانه های ربط و نلاس از مهمترین ضروریات و اولویت‌ها است و تصفیه خانه میرآباد نیز که قرار است شهرستان شود مطالعات آن بایستی شروع شود.

خسروپور خاطر نشان کرد: بخش عمده نلاس آب ندارند که طبق بررسی‌های کارشناسان تنها راه باید از تصفیه خانه سردشت یک خط لوله آب به شهر نلاس انتقال داده شود که ۱۵ میلیارد تومان هزینه آن است و شروع آن می‌تواند امیدی برای مردم باشد

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


پایگاه خبری و تحلیلی سردشت پرس با مجوز به شماره ۷۸۸۹۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی